Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15089
Συγγραφέας: Σαμαρίδης, Αναστάσιος
Τίτλος: Διδασκαλία και status της ποιοτικής έρευνας στην Ελλάδα.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Επόπτης Καθηγητής: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Περίληψη: Η συγγραφή μας έχει διπλό σκοπό. Αρχικά στοχεύει να αναδείξει τα χαρακτηριστικά και τη χρησιμότητα της ποιοτικής έρευνας, μέσα από την τεκμηρίωση των πλεονεκτημάτων και την ανάγκη συνύπαρξης με την ποσοτική μεθοδολογία. Ένα μέρος του πρώτου σκοπού αφιερώνεται στον προσδιορισμό επιχειρημάτων που επιδρούν αρνητικά στην εικόνα της ποιοτικής έρευνας. Στη συνέχεια επιχειρούμε να περιγράψουμε την ελληνική πραγματικότητα, αναφορικά με τη μέχρι τώρα πορεία της ποιοτικής έρευνας και τη διδασκαλία της στα ΑΕΙ. Το δεύτερο σκέλος συμπληρώνεται από τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα ποιοτικής έρευνας που διεξήχθη με τη χρήση ημιδομημένης συνέντευξης σε μεταπτυχιακούς φοιτητές τεσσάρων διαφορετικών τμημάτων.
Λέξεις Κλειδιά: Ποιοτική έρευνα
Διδασκαλία ποιοτικής έρευνας
Διδασκαλία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SamaridisAnastasiosMsc2011.pdf646.64 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.