Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15079
Author: Μόχλα, Βάγια
Title: Το τρίγωνο της γνώσης. H εκπαίδευση προς χάριν της καινοτομίας.
Date Issued: 2011
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας
Supervisor: Παπαδόπουλος, Ιωάννης
Abstract: Η καινοτομία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικότητας και μπορεί να εφαρμοσθεί σε όλα τα στάδιά της. Η ανάπτυξη μιας καινοτόμου ιδέας είναι το κλειδί για την κατάκτηση μεγάλων μεριδίων των αγορών, για τη δημιουργία αξίας, για τη δημιουργία πλούτου, για την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, για τη βελτίωση της προσαρμοστικότητας στο επιχειρηματικό περιβάλλον, για την αύξηση της παραγωγικότητας. Το «τρίγωνο της γνώσης» διαδραματίζει βασικό ρόλο στην προώθηση της απασχόλησης και της ανάπτυξης, εκφράζοντας τη στενή σχέση μεταξύ των τριών βασικών στοιχείων της αναπτυξιακής στρατηγικής στη σύγχρονη εποχή, δηλαδή της έρευνας, της εκπαίδευσης και της καινοτομίας. To πρόγραμμα δράσης της Λισσαβόνας για την ανάπτυξη και την απασχόληση υπογράμμιζε την ανάγκη δημιουργίας ελκυστικών όρων για τις επενδύσεις στη γνώση και την καινοτομία στην Ευρώπη ώστε να δοθεί ώθηση στην ανταγωνιστικότητα, στην ανάπτυξη και στην απασχόληση στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα κράτη μέλη είναι πρωταρχικά υπεύθυνα για τη διατήρηση της ισχύος της ευρωπαϊκής βιομηχανικής, ανταγωνιστικής και καινοτόμου βάσης. Ωστόσο, η φύση και το μέγεθος του εγχειρήματος για καινοτομία στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαιτούν επίσης την ανάληψη δράσης σε κοινοτικό επίπεδο. Η ανάληψη μιας νέας πρωτοβουλίας σε κοινοτικό επίπεδο, με την ονομασία «Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Καινοτομίας & Τεχνολογίας(ΕΙΤ).
Keywords: Καινοτομία
Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Καινοτομίας & Τεχνολογίας (ΕΙΤ)
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Appears in Collections:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας Εκπαίδευσης και Πολιτισμού(M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MochlaVagiaMsc2011.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.