Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15071
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΚεχαγιάς, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2012-05-25T12:33:23Z-
dc.date.available2012-05-25T12:33:23Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15071-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΗ κοινωνική δικτύωση αποκτά όλο και μεγαλύτερο εκπαιδευτικό ενδιαφέρον. Οι εκπαιδευτικοί, ως επαγγελματική ομάδα, έχουν σημαντικές ανάγκες επικοινωνίας και υποστήριξης, που μπορούν να εξυπηρετηθούν από εργαλεία διαδικτυακής επικοινωνίας και συνεργασίας. Η παρούσα εργασία σκοπεύει στη μελέτη των αναγκών και τη σχεδίαση διαδικτυακού τόπου, που να τις εξυπηρετεί. Αρχικά αναπτύσσονται μοντέλα, με σκοπό την διερεύνηση των αναγκών επικοινωνίας στα πλαίσια ενός σχολείου και την ανάδειξη των αναγκών επικοινωνίας των εκπαιδευτικών. Οι ανάγκες αυτές κατηγοριοποιούνται σε πέντε κατηγορίες: ενημέρωση, εκπαιδευτικό υλικό, κοινωνική δικτύωση, διοικητικές εργασίες και επιμόρφωση. Επιλέγεται ως αντικείμενο περαιτέρω μελέτης ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη διαδικτυακού τόπου σχετικού με τη δημοσίευση, ανεύρεση και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Στη παρούσα κατάσταση υπάρχει μεγάλη ποσότητα εκπαιδευτικού υλικού που έχει παραχθεί από εκπαιδευτικούς και είναι, συνήθως, δημοσιευμένο σε blog, αταξινόμητο και χωρίς αξιολόγηση. Κάτι τέτοιο έχει ως αποτέλεσμα την υποεκμετάλλευση του, αφού δεν είναι εύκολο να ανευρεθεί, ενώ και οι αξιόλογες προσπάθειες δεν έχουν τρόπο να αναδειχθούν. Στην Ελληνική πραγματικότητα, είναι αισθητή η έλλειψη ενός web site που θα διευκολύνει την αναζήτηση και την πρόσβαση σε υπάρχον υλικό, τη δημοσίευση νέου, αλλά και την επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ δασκάλων και καθηγητών της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και δια βίου εκπαίδευσης. Η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να καλύψει το κενό αυτό. Το εγχείρημα είναι πολυδιάστατο, αφού απαιτεί τη μελέτη και επιλογή πρακτικών σχεδιασμού διαδικτυακών κοινοτήτων, που θα χρησιμεύσουν ως θεωρητικό υπόβαθρο και θα βοηθήσουν στην αποφυγή λαθών, η αντιμετώπιση μιας σειράς θεμάτων, όπως την αξιολόγηση υλικού από ομότιμους (peer review), τα πνευματικά δικαιώματα, η επιλογή κατάλληλων τεχνολογιών υλοποίησης και τέλος ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση ιστοτόπου, με σκοπό την διευκόλυνση της δημιουργίας, διαμοίρασης και αξιολόγησης εκπαιδευτικού υλικού που παράγεται από εκπαιδευτικούς.el
dc.format.extent128el
dc.format.extent1109500 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΚοινωνική δικτύωσηel
dc.subjectΑνοιχτό εκπαιδευτικό υλικόel
dc.subjectΔιαδικτυακές κοινότητεςel
dc.subjectΑνάπτυξη διαδικτυακών τόπωνel
dc.titleΜελέτη και κατασκευή ιστοτόπου (web site) εκπαιδευτικού υλικού και κοινωνικής δικτύωσης εκπαιδευτικών.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KechagiasKonstantinosMsc2012.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons