Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜανιτσάρης, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΖησίμου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2012-05-17T10:14:51Z-
dc.date.available2012-05-17T10:14:51Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15068-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΟ όρος «ηλεκτρονική μάθηση» χαρακτηρίζει ένα διακριτό τύπο μάθησης και απαιτεί μια προσεκτική σχεδίαση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που θεωρούνται απαραίτητες να πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας. Τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ) χρησιμοποιούνται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια), καθώς και στην κατάρτιση και πολλές φορές συγχέονται με άλλους όρους. Η αξιολόγηση των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης χρησιμοποιεί διάφορα κριτήρια και μεθόδους. Στην εργασία αυτή εξετάζονται έξι ΣΔΜ στη βάση της παιδαγωγικής τους προσέγγισης, των υλικοτεχνικών τους υποδομών και των εργαλείων που χρησιμοποιούν για τη δημιουργία, διαχείριση περιεχομένου και την αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων με στόχο την συγκριτική τους αξιολόγηση και τον ρόλο τους σε σχέση με την τεχνολογία και την εκπαιδευτική διαδικασία.el
dc.format.extent169el
dc.format.extent26710382 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΣυστήματα διαχείρισης μάθησηςel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.titleΗ συμβολή των συστημάτων διαχείρισης μάθησης και των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZisimouSophiaMsc2011.pdf19.99 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons