Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15068
Συγγραφέας: Ζησίμου, Σοφία
Τίτλος: Η συμβολή των συστημάτων διαχείρισης μάθησης και των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Μανιτσάρης, Αθανάσιος
Περίληψη: Ο όρος «ηλεκτρονική μάθηση» χαρακτηρίζει ένα διακριτό τύπο μάθησης και απαιτεί μια προσεκτική σχεδίαση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που θεωρούνται απαραίτητες να πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας. Τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ) χρησιμοποιούνται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια), καθώς και στην κατάρτιση και πολλές φορές συγχέονται με άλλους όρους. Η αξιολόγηση των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης χρησιμοποιεί διάφορα κριτήρια και μεθόδους. Στην εργασία αυτή εξετάζονται έξι ΣΔΜ στη βάση της παιδαγωγικής τους προσέγγισης, των υλικοτεχνικών τους υποδομών και των εργαλείων που χρησιμοποιούν για τη δημιουργία, διαχείριση περιεχομένου και την αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων με στόχο την συγκριτική τους αξιολόγηση και τον ρόλο τους σε σχέση με την τεχνολογία και την εκπαιδευτική διαδικασία.
Λέξεις Κλειδιά: Συστήματα διαχείρισης μάθησης
Εκπαίδευση
Τεχνολογία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ZisimouSophiaMsc2011.pdf19.99 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons