Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15054
Συγγραφέας: Γιούγας, Χρήστος
Τίτλος: Διαδραστικότητα erp και crm συστημάτων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Φραγκοπούλου-Μάνθου, Βασιλική
Περίληψη: Το εμπόριο και οι συναλλαγές είναι μια δραστηριότητα η οποία πραγματοποιούταν ακόμα και στα πρώιμα χρόνια ύπαρξης του ανθρώπου. Οι πρώτες μορφές θα μπορούσαν να είναι η ανταλλαγή προϊόντων εποχής. Αργότερα με την οργάνωση των κοινωνιών και την εμφάνιση των πόλεων-κρατών στη Μεσοποταμία και την Ευρώπη, έκανε την εμφάνισή του το χρήμα. Με αυτόν τον τρόπο μπόρεσαν να τιμολογηθούν αγαθά και να δοθεί μια αξία στα προϊόντα ανάλογα με την προσφορά και ζήτηση. Με την βιομηχανική επανάσταση έγινε εφικτό η μαζική παραγωγή αγαθών για ευρεία κατανάλωση. Οι νέες εφευρέσεις «μίκρυναν» τις αποστάσεις παγκοσμίως και οι συναλλαγές πήραν παγκόσμιο χαρακτήρα. Η τεχνολογία μπορούμε να πούμε ότι είναι δημιούργημα του προηγούμενου αιώνα. Η επιμελητεία, ο ανεφοδιασμός και η οργάνωση εκτοξεύτηκαν σε πρωτόγνωρα επίπεδα. Στις μέρες μας η παραγωγή ενός υλικού δεν αποτελεί παρά ένα πολύ μικρό κομμάτι μιας μεγάλης αλυσίδας, γνωστή και ως εφοδιαστική αλυσίδα. Τις τελευταίες τρεις δεκαετίες οι εξελίξεις ήταν τόσες πολλές τόσο σε τεχνολογικό όσο και σε πολιτικό επίπεδο που ο τρόπος λειτουργίας οποιασδήποτε μορφής συναλλαγής έχει αλλάξει ριζικά. Μια έννοια η οποία πλέον καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία και την αποτυχία σε μια επιχείρηση είναι η «Πληροφορία». Η διαχείριση των δεδομένων ή των πληροφοριών αφορά μια σειρά ενεργειών που αρχίζουν με τις μετρήσεις ποσοτήτων, την καταγραφή, την επεξεργασία και τελικώς την προσπάθεια ανάλυσης, προκειμένου να εξαχθούν συμπεράσματα. Βάσει αυτών καταστρώνονται μελλοντικές κινήσεις, στρατηγικές και πολιτικές. Για να επιτευχθούν τα τελευταία στο βέλτιστο βαθμό, οι μεγάλες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί οι οποίοι προσβλέπουν στην αύξηση αποδοτικότητας και κερδών στην παγκοσμιοποιημένη πλέον αγορά, χρησιμοποιούν πληροφοριακά συστήματα ERP και CRM. Στη παρούσα διπλωματική εργασία αναλύεται τόσο η έννοια και χρήση των επί μέρους αυτών συστημάτων καθώς και η μεταξύ τους διαδραστικότητα.
Λέξεις Κλειδιά: ERP
CRM
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GiougasChristosMsc2011.pdf1.42 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.