Search


Current filters:

Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.055 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και η ικανοποίηση των πελατών στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίαςΤυρέλη-Παρασκευαΐδη, Δέσποινα-Βαρβάρα
2012Σχέση μεταξύ ποιότητας υπηρεσιών, ικανοποίησης πελατών και πίστης καταναλωτών: μελέτη περίπτωσης Τμήματος επισκευών λευκών ηλεκτρικών συσκευών.Χατζηαποστολίδης, Παναγιώτης
2018Περιπτώσεις μελέτης αξιολόγησης της επίδρασης της ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης με έμφαση στον εσωτερικό πελάτηΒασιλαρά, Λαμπρινή
2020Μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών, της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών στις ξενοδοχειακές μονάδεςΖάρρα, Μαρία
2020Έρευνα μάρκετινγκ σε ιδιωτικό κτηνιατρείο για τον προσδιορισμό της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ικανοποίησης που νιώθουν οι πελάτες τουΚυρμίζογλου, Ιωάννης
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.055 seconds).
  • previous
  • 1
  • next