Search


Current filters:

Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-30 of 31 (Search time: 0.546 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
1998Εφαρμογή της ανάλυσης conjoint στον προσδιορισμό των προτιμήσεων των καταναλωτών για εξωγενή χαρακτηριστικά των προϊόντων και τμηματοποίηση της αγοράςΤσούρα, Βαρβάρα
1998Η αντίληψη του επιχειρησιακού πελάτη - corporate banking - για την ποιότητα στο ελληνικό τραπεζικό σύστημαΠαπαδοπούλου, Αλίκη, Ι.
1998Ο θεσμός των δημοσίων σχέσεων και συγκριτική έρευνα αξιολόγησης των λειτουργιών τους σε επιλεγμένες επιχειρήσεις του βορειοελλαδικού χώρουΧατζηπροδρόμου, Κυριακή
1998Οι λειτουργίες του marketing σε περίοδο κρίσηςΚαπλάνης-Καλαϊτζής, Αντώνιος, Γ.
1998Αντιστάθμιση συναλλαγματικού κινδύνου και προθεσμιακή αγορά συναλλάγματος στην ΕλλάδαΙορδανίδου, Ευνίκη
1998Videoconference = τηλεδιάσκεψηΔάγγας, Ευθύμης
1998Κερδοσκοπικές επιθέσεις στην αγορά συναλλάγματος: μια εμπειρική διερεύνηση της πιθανότητας πρόβλεψης τουςΔαδίδου, Ναταλία
1998Ηλεκτρονικό εμπόριο: εξελίξεις και προοπτικέςΠανταζή, Μαλαματένια, ’λμα
1998Προσδιορισμός επιχειρηματικής αξίας, θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηΓράβας, Ευθύμιος Μ.
1998Μοντέλο ικανοποίησης καταναλωτή για ασφαλιστικά προϊόνταΚαναρίδου, Όλγα
1998Διαχείριση κινδύνου στις ελληνικές επιχειρήσειςΤζιάκας, Σπυρίδων
1998Ευρωπαϊκό μοντέλο ποιότητας για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελληνική βιομηχανίαΚωνσταντόπουλος, Ερρίκος-Γεώργιος
1998Η κίνηση κεφαλαίων και η αποτελεσματικότητα της νομισματικής πολιτικής στην ΕλλάδαΣτάμου, Ευαγγελία
1998Επιχειρηματικές διαδικασίες, πληροφοριακές ανάγκες και μοντελοποίηση δεδομένων στον κλάδο της ελληνικής επιπλοποιίαςΚουταλάκης, Γεώργιος
1998Μέθοδος ανάλυσης επικινδυνότητας στα κρίσιμα σημεία ελέγχου (HACCP) και η εφαρμογή του στην ελληνική πραγματικότηταΜαρνέλλος, Γεώργιος, Ε.
1998Κριτική παρουσίαση της arbitrage pricing theory (APT)Μακεδόνας, Ελευθέριος Κ.
1998Εφαρμογές marketing στις ελληνικές επιχειρήσεις κατασκευής γυναικείων επώνυμων ενδυμάτωνΓκουλέτσα, Ευρώπη
1998Η εφαρμογή της ολικής ποιότητας ως εργαλείο του marketing στο στάδιο ανάπτυξης νέων προϊόντωνΒαλαβάνη, Ελένη
1998Η επίδραση των πολιτισμικών και πολιτιστικών χαρακτηριστικών στις διεθνείς επιχειρηματικές δραστηριότητες. η περίπτωση της ΙαπωνίαςΑζαρία, Αλμπέρτος Χ.
1998Σύστημα διαχείρισης κινδύνου σε μια επιχείρηση (risk and change management)Λαβασά, Μαρία
1998Ανάλυση κλάδου χυμών και αναψυκτικώνΑθανασιάδης, Γιώργος
1998Αποτίμηση δικαιωμάτων αγοράς και πώλησης ευρωπαϊκού και αμερικανικού τύπου βάσει του υποδείγματος black-scholesΑδαμίχος, Παναγιώτης
1998Αλυσίδα αξίας και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα - μελέτη περιπτώσεωςΝτάλης, Ιωάννης
1998Είσοδος μια τράπεζας στο Internet, σχέδιο μάρκετινγκΓεωργιάδης, Ιωάννης
1998Benchmarking στις τηλεπικοινωνίες = benchmarking in the telecoms industryΡηγόπουλος, Βασίλειος
1998Μελέτη και ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος παραγωγής στην ΜΕΒΓΑΛΒουτσάς, Χαράλαμπος
1998Στρατηγικός σχεδιασμός στις τράπεζες, σύγχρονες τάσεις συγχωνεύσεων-εξαγορώνΤαλατζίδου, Ευαγγελία
1998Ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας: αναλυτική περιγραφή της παρούσας κατάστασης στην ελληνική νοσοκομειακή περίθαλψηΘεοδωράκιογλου, Υπατία
1998Χρηματοοικονομικά παράγωγα προϊόντα, χρηματιστηριακή αγορά παραγώγωνΣτεργιούλα, Ζωή Ι.
1998Στρατηγικές και προγραμματισμός ανάπτυξης αλυσίδων s/m στην βόρεια ΕλλάδαΤσαλουχίδης, Σάββας
Results 1-30 of 31 (Search time: 0.546 seconds).