Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-18 of 18 (Search time: 0.236 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και η ικανοποίηση των πελατών στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίαςΤυρέλη-Παρασκευαΐδη, Δέσποινα-Βαρβάρα
2014Διερευνώντας τον προσανατολισμό στην ποιότητα υπηρεσιών στο δίκτυο πρακτορείων της ΟΠΑΠ ΑΕ.Αγγέλου, Κωνσταντίνα
2016Η αντίληψη της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών και η αφοσίωση των πελατών στα πρακτορεία της ΟΠΑΠ.Παγώνη, Ειρήνη
2016Βελτίωση ποιότητας στην καρδιολογική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου.Παξιμαδάκης, Ιωάννης
2012Σχέση μεταξύ ποιότητας υπηρεσιών, ικανοποίησης πελατών και πίστης καταναλωτών: μελέτη περίπτωσης Τμήματος επισκευών λευκών ηλεκτρικών συσκευών.Χατζηαποστολίδης, Παναγιώτης
2011Marketing σε χώρους εστιάσεως: Παράγοντες επιλογής εστιατορίου με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των πελατώνΠοτουρίδης, Μιχαήλ
2016Μέτρηση ποιότητας υπηρεσιών στα ελληνικά ιδιωτικά φαρμακείαΔημητριάδου, Δάφνη - Άννα
2018Διοίκηση ποιότητας και βιωσιμότητα στις Ναυτιλιακές εταιρίες με τη χρήση του εργαλείου Quality Function Deployment (QFD)Κεραμέα, Αικατερίνη
2018Περιπτώσεις μελέτης αξιολόγησης της επίδρασης της ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης με έμφαση στον εσωτερικό πελάτηΒασιλαρά, Λαμπρινή
2019Νέες πρακτικές στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και στο εσωτερικό μάρκετινγκΜπόχτη, Βασιλική
2019Εσωτερικό μάρκετινγκ : μέτρηση ποιότητας υπηρεσίας για τον εσωτερικό πελάτηΜπόφτση, Βασιλική
2019Μέτρηση και βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών στη Δημόσια Διοίκηση : η περίπτωση του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε.) του Πανεπιστημίου ΜακεδονίαςΜαλιώτα, Χαρίκλεια
2019Η επίδραση των παρεχόμενων υπηρεσιών ως στοιχείο του αλληλένδετου ανθρωπογενούς περιβάλλοντος στην περίπτωση των υπηρεσιών υγείας : η περίπτωση μελέτης ενός δερματολογικού ιατρείου και οι επιπτώσεις στη στρατηγική διαχείρισης μάρκετινγκΛυρίτση, Βικτώρια
2020Μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών, της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών στις ξενοδοχειακές μονάδεςΖάρρα, Μαρία
2020Αξιολόγηση ποιότητας υπηρεσιών σε Ιδιωτικά γυμναστήρια της ΘεσσαλονίκηςΜαστρογιάννης, Γεώργιος
2020Έρευνα μάρκετινγκ σε ιδιωτικό κτηνιατρείο για τον προσδιορισμό της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ικανοποίησης που νιώθουν οι πελάτες τουΚυρμίζογλου, Ιωάννης
2021Η ικανοποίηση πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο Δημόσιο : η μελέτη περίπτωσης των Διευθύνσεων Αλλοδαπών και Μετανάστευσης των νομών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.Λαγομάτη Λαζοπούλου, Μαγδαληνή
2023Σχεδιασμός και διαχείριση ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών & εφαρμογώνΣιδηρόπουλος, Σάββας Ραφαήλ
Results 1-18 of 18 (Search time: 0.236 seconds).
  • previous
  • 1
  • next