Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-16 of 16 (Search time: 0.123 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Η επίδραση των μηνυμάτων ενοχής στην αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισηςΓεωργιάδης, Λάζαρος
2016Στρατηγικές ανάπτυξης των πωλήσεων στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίουΠαπαδόπουλος, Σάββας
2016Ο τομέας των τηλεπικοινωνιών και η ανάπτυξη και επίδραση των social media σήμεραΚαραμπάσης, Άγγελος
2018Οι δημιουργικές στρατηγικές και οι μορφές εκτέλεσης των διαφημίσεων των αλκοολούχων ποτών.Ποσπορέλη, Ευανθία
2018Η επίδραση των συναισθημάτων που προκαλεί η διαφήμιση στην ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα υγείαςΡήμου, Σουλτάνα
2019Μελέτη των γυναικείων και ανδρικών στερεοτύπων στη διαφήμιση : μια διαπολιτισμική μελέτη στην Ελλάδα καιΙ τη ΡωσίαΣτυλίδου, Όλγα
2019Η χρήση της κωμικής βίας στη διαφήμισηΠιτσώλη, Μαρία
2019Ο ρόλος των συναισθημάτων στη διαφήμιση : η χρήση του χιούμορ και του φόβουΚαλατζίδη, Μανουσέλα
2019Κριτήρια αξιολόγησης των διαφημιστικών πλαισίων (banners) και παράγοντες του διαφημιστικού μηνύματος οι οποίοι ωθούν το χρήστη να αλληλεπιδράσει θετικά με το bannerΜαυροβίτης, Παναγιώτης
2020Η χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή της στις στάσεις των καταναλωτώνΚωτσοπούλου, Χριστίνα
2020Η επίδραση του συναισθήματος της θαλπωρής στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισηςΝάτσης, Δημητράκης
2020Η απεικόνιση του προσωπικού στην εταρική διαφήμιση : ο ρόλος της στην διαφημιστική αποτελεσματικότηταΚατσαμπή, Στέλλα - Λουΐζα
2020Τα έμφυλα στερεότυπα στη παιδική διαφήμισηΚορδάμπαλου, Δέσποινα
2020Μελέτη έμφυλων στερεοτύπων στις διαφημίσεις του ελληνικού έντυπου τύπουΑντωνιάδης, Αρχοντής
2020Οι επιδράσεις των έμφυλων στερεοτύπων στους καταναλωτές κατά την παρακολούθηση μιας διαφήμισηςΑφεντουλίδης, Δαμιανός
2021Η στάση των Θεσσαλονικιών στη διαφημιστική εκστρατεία, την περίοδο του πρώτου κύματος της πανδημίας COVID19Κακολύρη, ´Αννα
Results 1-16 of 16 (Search time: 0.123 seconds).
  • previous
  • 1
  • next