Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14907
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Μακρίδου-Μπούσιου, Δέσποινα | el |
dc.contributor.author | Ζέττα, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2012-05-04T10:18:47Z | - |
dc.date.available | 2012-05-04T10:18:47Z | - |
dc.date.issued | 2011 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14907 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011. | el |
dc.description.abstract | Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν εισβάλλει καλώς ή κακώς στη ζωή μας και ιδιαίτερα στη ζωή των παιδιών. Τα παιδιά επηρεάζονται από τη χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών με αποτελέσμα την αλλαγή της συμπεριφοράς τους απέναντι στους γονείς τους, στους δασκάλους τους αλλά και στους συνομηλίκους τους. Η παρούσα εργασία μελετά πτυχές των προφίλ των παιδιών- χρηστών ηλεκτρονικών παιχνιδιών σε ένα πληθυσμό δείγματος 125 παιδιών ηλικίας 11-12 ετών. Διερευνά τη σχέση τους με την ψηφιακή τεχνολογία, τη συχνότητα χρήσης των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, το είδος των ηλεκτρονικών παιχνιδιών που προτιμούν, καθώς και τα χαρακτηριστικά των παιχνιδιών που τα προσελκύουν. Επίσης διερευνά τις επιδράσεις των ηλεκτρονικών παιχνιδιών κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το τέλος του παιχνιδιού. Ασχολείται ακόμη με τη γονεϊκή παρέμβαση στην επιλογή του λογισμικού των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και με τους λόγους ενασχόλησης των παιδιών με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Για την επεξεργασία των ερωτηματολογίων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο SPSS 16.0 όπου με τους κατάλληλους στατιστικούς ελέγχους καταλήξαμε σε συμπεράσματα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η δημοτικότητα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην παιδική ηλικία είναι υψηλή. Η συχνότητα χρήσης παρουσιάζει διαφορά μεταξύ των δύο φύλων με τα αγόρια να είναι συχνότεροι χρήστες. Επιπλέον, τα δημοφιλέστερα προς τα παιδιά είναι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια περιπέτειας /δράσης ενώ πρωταρχικό ρόλο στην επιλογή του ηλεκτρονικού παιχνιδιού παίζει η υπόθεσή του. Παράλληλα, φαίνεται πως η επιρροή των ηλεκτρονικών παιχνιδιών κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το τέλος του παιχνιδιού είναι θετική προς τα παιδιά. Γονεϊκή παρέμβαση υπάρχει στην επιλογή λογισμικού ενώ ο κύριος λόγος που τα παιδιά διαλέγουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι για να διασκεδάσουν. | el |
dc.format.extent | 139 | el |
dc.format.extent | 688534 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. | el |
dc.subject | Ηλεκτρονικό παιχνίδι-Επιπτώσεις στο παιδί | el |
dc.title | Ηλεκτρονικό παιχνίδι και επιπτώσεις: τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και η επίδρασή τους στη σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική | el |
Appears in Collections: | Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΖettaMariaMsc2011.pdf | 667.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.