Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14904
Author: Καραμπατζάκης, Στέφανος
Title: Ποιότητα υπηρεσιών στο κινητό εμπόριο.
Alternative Titles: Quality of Service in m-Commerce.
Date Issued: 2011
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Γεωργιάδης, Χρήστος
Abstract: Οι αλματώδης εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών τα τελευταία χρόνια έχουν αντίκτυπο στη καθημερινότητα τόσο των επιχειρήσεων όσο και των απλών χρηστών. Συνεχείς νέες ιδέες και τεχνολογικές ευρεσιτεχνίες καθιστούν το χώρο των ασυρμάτων και φορητών επικοινωνιών ως τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο τομέα των νέων τεχνολογιών. Η φυσική θέση και ο χρόνος έχουν πλέον μικρή σημασία και δεν αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες. Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην παρουσίαση των δυνατοτήτων που παρέχουν οι υπηρεσίες και οι εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί στο κινητό εμπόριο. Γίνεται μια προσπάθεια να επικεντρωθούμε σε θέματα ποιότητας υπηρεσιών που παρέχονται ή που θα πρέπει να παρέχονται στο κινητό εμπόριο. Επιχειρείται μια αξιολόγηση της ηλεκτρονικής ποιότητας υπηρεσιών που υφίσταται στο κινητό εμπόριο παρουσιάζοντας τα μοντέλα SERVQUAL και e-SQ. Τέλος θέλοντας το τελικό αποτέλεσμα της εργασίας να είναι αντιπροσωπευτικό της πραγματικότητας, επιλέγεται πρόσφατη βιβλιογραφία για την ανάπτυξη του θεωρητικού υπόβαθρού και των παραδειγμάτων που παρουσιάζονται.
Keywords: Ποιότητα υπηρεσιών
m-Commerce
Quality of service
SERVQUAL
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KarampatzakisStefanosMsc2011present.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.