Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14904
Συγγραφέας: Καραμπατζάκης, Στέφανος
Τίτλος: Ποιότητα υπηρεσιών στο κινητό εμπόριο.
Αλλοι τίτλοι: Quality of Service in m-Commerce.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Γεωργιάδης, Χρήστος
Περίληψη: Οι αλματώδης εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών τα τελευταία χρόνια έχουν αντίκτυπο στη καθημερινότητα τόσο των επιχειρήσεων όσο και των απλών χρηστών. Συνεχείς νέες ιδέες και τεχνολογικές ευρεσιτεχνίες καθιστούν το χώρο των ασυρμάτων και φορητών επικοινωνιών ως τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο τομέα των νέων τεχνολογιών. Η φυσική θέση και ο χρόνος έχουν πλέον μικρή σημασία και δεν αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες. Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην παρουσίαση των δυνατοτήτων που παρέχουν οι υπηρεσίες και οι εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί στο κινητό εμπόριο. Γίνεται μια προσπάθεια να επικεντρωθούμε σε θέματα ποιότητας υπηρεσιών που παρέχονται ή που θα πρέπει να παρέχονται στο κινητό εμπόριο. Επιχειρείται μια αξιολόγηση της ηλεκτρονικής ποιότητας υπηρεσιών που υφίσταται στο κινητό εμπόριο παρουσιάζοντας τα μοντέλα SERVQUAL και e-SQ. Τέλος θέλοντας το τελικό αποτέλεσμα της εργασίας να είναι αντιπροσωπευτικό της πραγματικότητας, επιλέγεται πρόσφατη βιβλιογραφία για την ανάπτυξη του θεωρητικού υπόβαθρού και των παραδειγμάτων που παρουσιάζονται.
Λέξεις Κλειδιά: Ποιότητα υπηρεσιών
m-Commerce
Quality of service
SERVQUAL
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KarampatzakisStefanosMsc2011present.pdf1.28 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.