Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΚαραγιώργος, Αλκιβιάδηςel
dc.date.accessioned2012-03-19T11:21:14Z-
dc.date.available2012-03-19T11:21:14Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14872-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή εξετάζεται η ενδοομιλική τιμολόγηση των ασώματων αγαθών και η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου σε αυτήν. Γίνεται μία εισαγωγή στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ιδιαίτερα στο διεπιχειρησιακό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, με έμφαση στη διευκόλυνση των συναλλαγών μέσω του διαδικτύου. Αναφέρεται πως το κύριο πρόβλημα αυτής της στρατηγικής, είναι η δυσκολία συνεννόησης μεταξύ ομίλων και φορολογικών αρχών ως προς το σύστημα φορολόγησης που πρέπει να εφαρμοστεί όπως και ποια μέθοδος ενδοομιλικής τιμολόγησης είναι προτιμότερη ανά περίπτωση. Θα αναλυθούν οι μέθοδοι ενδοομιλικής τιμολόγησης αλλά και οι φορολογικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται. Θα προσδιοριστούν οι αδυναμίες της κάθε περίπτωσης και ο τρόπος καρά τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο διευκολύνει ή περιορίζει την εφαρμογή τους. Ακολουθεί η ανάπτυξη των ασώματων αγαθών, των χαρακτηριστικών τους και η ανάπτυξή τους με βάση το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο συνδυασμός των όρων αυτών θα αποδώσει το κύριο νόημα της εργασίας και του πώς πρέπει να μεταχειρίζονται τα ψηφιοποιημένα άυλα αγαθά μέσω της ενδοομιλικής τιμολόγησης. Παράλληλα θα αναλυθούν τρόποι χρήσης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για την διανομή των ήδη υπαρχόντων άυλων αγαθών του φυσικού εμπορίου. Παρατίθεται μία έρευνα πάνω στην χρήση της ενδοομιλικής τιμολόγησης μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου με στοιχεία της επίδρασης του τελευταίου στις ενδοομιλικές συναλλαγές και μία σύγκριση των διαφορών που υπάρχουν με τα υλικά αγαθά. Θα ακολουθήσουν τα συμπεράσματα της έρευνας και κάποιες προτάσεις για μελλοντική βελτίωση.el
dc.format.extent102el
dc.format.extent1105986 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕνδοομιλική τιμολόγησηel
dc.subjectΑσώματα αγαθάel
dc.subjectΗλεκτρονικό μάρκετινγκel
dc.titleΣτρατηγικές ενδοομιλικής τιμολόγησης σε ασώματα-άϋλα αγαθά και η χρήση τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaragiorgosAlkiviadisMsc2012.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons