Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14872
Συγγραφέας: Καραγιώργος, Αλκιβιάδης
Τίτλος: Στρατηγικές ενδοομιλικής τιμολόγησης σε ασώματα-άϋλα αγαθά και η χρήση τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Στην εργασία αυτή εξετάζεται η ενδοομιλική τιμολόγηση των ασώματων αγαθών και η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου σε αυτήν. Γίνεται μία εισαγωγή στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ιδιαίτερα στο διεπιχειρησιακό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, με έμφαση στη διευκόλυνση των συναλλαγών μέσω του διαδικτύου. Αναφέρεται πως το κύριο πρόβλημα αυτής της στρατηγικής, είναι η δυσκολία συνεννόησης μεταξύ ομίλων και φορολογικών αρχών ως προς το σύστημα φορολόγησης που πρέπει να εφαρμοστεί όπως και ποια μέθοδος ενδοομιλικής τιμολόγησης είναι προτιμότερη ανά περίπτωση. Θα αναλυθούν οι μέθοδοι ενδοομιλικής τιμολόγησης αλλά και οι φορολογικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται. Θα προσδιοριστούν οι αδυναμίες της κάθε περίπτωσης και ο τρόπος καρά τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο διευκολύνει ή περιορίζει την εφαρμογή τους. Ακολουθεί η ανάπτυξη των ασώματων αγαθών, των χαρακτηριστικών τους και η ανάπτυξή τους με βάση το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο συνδυασμός των όρων αυτών θα αποδώσει το κύριο νόημα της εργασίας και του πώς πρέπει να μεταχειρίζονται τα ψηφιοποιημένα άυλα αγαθά μέσω της ενδοομιλικής τιμολόγησης. Παράλληλα θα αναλυθούν τρόποι χρήσης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για την διανομή των ήδη υπαρχόντων άυλων αγαθών του φυσικού εμπορίου. Παρατίθεται μία έρευνα πάνω στην χρήση της ενδοομιλικής τιμολόγησης μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου με στοιχεία της επίδρασης του τελευταίου στις ενδοομιλικές συναλλαγές και μία σύγκριση των διαφορών που υπάρχουν με τα υλικά αγαθά. Θα ακολουθήσουν τα συμπεράσματα της έρευνας και κάποιες προτάσεις για μελλοντική βελτίωση.
Λέξεις Κλειδιά: Ενδοομιλική τιμολόγηση
Ασώματα αγαθά
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KaragiorgosAlkiviadisMsc2012.pdf1.09 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons