Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΔροσοπούλου, Χαρούλαel
dc.date.accessioned2012-03-14T09:09:22Z-
dc.date.available2012-03-14T09:09:22Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14854-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΤα διαδικτυακά εργαλεία / υπηρεσίες και στρατηγικές του μάρκετινγκ έχουν ευρέως υιοθετηθεί από την τουριστική βιομηχανία, δεδομένου ότι ολοένα και περισσότεροι τουρίστες πλοηγούνται στο διαδίκτυο είτε χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικά είτε κινητά μέσα / συσκευές προκειμένου να συλλέξουν πληροφορίες για έναν προορισμό, να οργανώσουν ένα πακέτο ταξιδίου ή να πραγματοποιήσουν συναλλαγές. Η αλματώδης ανάπτυξη της τεχνολογίας δημιουργεί ολοένα και μεγαλύτερες δυνατότητες εισάγοντας νέες μορφές υπηρεσιών τουρισμού όπως οι υπηρεσίες κινητού τουρισμού. Η παρούσα εργασία σκοπεύει να εξετάσει τους λόγους που οδηγούν στην υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών στον τουρισμό, να μελετήσει τις ηλεκτρονικές και κινητές εφαρμογές (applications) υπηρεσιών τουρισμού καθώς και να προτείνει κριτήρια ταξινόμησης τους βάσει της βιβλιογραφικής επισκόπησης και την ανάλυσης των θεωριών και των υπαρχόντων επιχειρηματικών μοντέλων / εφαρμογών. Τα συμπεράσματα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα για τις επιχειρήσεις και φορείς του τουριστικού κλάδου, καθώς προκύπτει ότι οι εφαρμογές αυτές είναι στην πλειοψηφία τους εφαρμογές πλοήγησης βασιζόμενες στον εντοπισμό της θέσης του χρήστη, οι οποίες όμως παρουσιάζουν προβλήματα ενημέρωσης πραγματικού χρόνου. Ειδικότερα στη χώρα μας παρατηρείται σημαντική έλλειψη ουσιαστικών εφαρμογών ξενάγησης, αλλά και υπηρεσιών τουριστικής ανάπτυξης παρεχόμενων από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης με στόχο την ενίσχυση του τουρισμού σε τοπικό επίπεδο.el
dc.format.extent103el
dc.format.extent2398021 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectMobile tourismen
dc.subjectΚινητός τουρισμόςel
dc.subjectMobile applicationsen
dc.subjectΚινητές εφαρμογέςel
dc.subjectMobile servicesen
dc.subjectΚινητές υπηρεσίεςel
dc.subjectElectronic tourismen
dc.subjectΗλεκτρονικός τουρισμόςel
dc.subjectElectronic servicesen
dc.subjectΗλεκτρονικές υπηρεσίεςel
dc.titleΗλεκτρονικές - κινητές υπηρεσίες στον τουρισμό. Θεωρητικό υπόβαθρο και μελέτες περιπτώσεων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DrosopoulouCharoulaMsc2012.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons