Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣατρατζέμη, Μαρία Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΚώστας, Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2012-03-14T08:52:07Z-
dc.date.available2012-03-14T08:52:07Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14852-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΗ εκμάθηση του προγραμματισμού αποτελεί μια δύσκολη διαδικασία και πολλές μέθοδοι εκμάθησης έχουν προταθεί. Όμως, η παροχή κινήτρων για τον προγραμματισμό με την χρήση παιχνιδιών και τις δυνατότητες της Java αποτελεί μια καλή προσέγγιση για τις τεχνικές του μέλλοντος. Μέσα στην εργασία αυτή, προσπαθήσαμε να ομαδοποιήσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα εργαστούμε και με τον οποίο θα ολοκληρωθούν τα παιχνίδια. Έτσι λοιπόν, όλα τα δεδομένα τα οποία έχουν σχέση με το γραφικό περιβάλλον έχουν ομαδοποιηθεί σε ένα πακέτο δεδομένων. Μια ολόκληρη κλάση του κάθε παιχνιδιού, έχει αφιερωθεί στα δεδομένα του γραφικού περιβάλλοντος (κλάση GUI). Και τα τρία παιχνίδια, περιλαμβάνουν κλάσεις προσομοίωσης του κάθε παιχνιδιού. Η ομαδοποίηση αυτή γίνεται με στόχο την καλύτερη οργάνωση των συστατικών και την κατανόηση του τρόπου χρήσης τους. Στόχος αυτής εδώ της εργασίας, είναι η δημιουργία και ανάλυση διάφορων απλών παιχνιδιών, ώστε να μεταδώσουμε στον αναγνώστη την λογική ανάπτυξης ενός παιχνιδιού. Η τεχνική που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι η αφαιρετική ανάλυση, όπου θα παρουσιάζεται η τελική εικόνα του παιχνιδιού, και στη συνέχεια θα αναλύεται η λογική και ο κώδικας που χρησιμοποιήθηκε για να καταλήξουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Και στα τρία παιχνίδια, έχουν δημιουργηθεί δυο εκδόσεις παιχνιδιών. Η πρώτη έκδοση είναι το παιχνίδι χωρίς πρόσθετες λειτουργίες και βελτιώσεις (ο χρήστης απλά μπορεί να παίξει το παιχνίδι). Η περιγραφή στο εγχειρίδιο γίνεται με βάση την πρώτη έκδοση αρχικά, ενώ προς το τέλος κάθε παιχνιδιού παρουσιάζεται μια συγκεκριμένη παράγραφος με ονομασία «Προτάσεις για βελτίωση του κώδικα», η οποία περιέχει πρόσθετα σημεία. Η δεύτερη και βελτιωμένη έκδοση του παιχνιδιού, προκύπτει από διορθώσεις σε σημεία του κώδικα που μπορούσαν να γίνουν πιο κατανοητά και εύκολα. Η δεύτερη έκδοση περιέχει και ασκήσεις για τον αναγνώστη με τη λύση τους και το τελικό αποτέλεσμα βρίσκεται από τη σύνθεση του αρχικού και του βελτιωμένου προγράμματος.el
dc.format.extent102el
dc.format.extent211446 bytes-
dc.format.extent625144 bytes-
dc.format.extent1096205 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/winzip-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectJavaen
dc.titleΕισαγωγή στον προγραμματισμό με απλά παιχνίδια χρησιμοποιώντας Java και διαδικτυακές μηχανές παιχνιδιών διαθέσιμες ελεύθερα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KostasAthanasiosMsc2010extra.zipΣυνοδευτικό υλικό206.49 kBzipView/Open
KostasAthanasiosMsc2012present.pdfΠαρουσίαση612.73 kBAdobe PDFView/Open
KostasAthanasiosMsc2012.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.