Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14852
Συγγραφέας: | Κώστας, Αθανάσιος |
Τίτλος: | Εισαγωγή στον προγραμματισμό με απλά παιχνίδια χρησιμοποιώντας Java και διαδικτυακές μηχανές παιχνιδιών διαθέσιμες ελεύθερα. |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2012 |
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα |
Επόπτης Καθηγητής: | Σατρατζέμη, Μαρία Αικατερίνη |
Περίληψη: | Η εκμάθηση του προγραμματισμού αποτελεί μια δύσκολη διαδικασία και πολλές μέθοδοι εκμάθησης έχουν προταθεί. Όμως, η παροχή κινήτρων για τον προγραμματισμό με την χρήση παιχνιδιών και τις δυνατότητες της Java αποτελεί μια καλή προσέγγιση για τις τεχνικές του μέλλοντος. Μέσα στην εργασία αυτή, προσπαθήσαμε να ομαδοποιήσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα εργαστούμε και με τον οποίο θα ολοκληρωθούν τα παιχνίδια. Έτσι λοιπόν, όλα τα δεδομένα τα οποία έχουν σχέση με το γραφικό περιβάλλον έχουν ομαδοποιηθεί σε ένα πακέτο δεδομένων. Μια ολόκληρη κλάση του κάθε παιχνιδιού, έχει αφιερωθεί στα δεδομένα του γραφικού περιβάλλοντος (κλάση GUI). Και τα τρία παιχνίδια, περιλαμβάνουν κλάσεις προσομοίωσης του κάθε παιχνιδιού. Η ομαδοποίηση αυτή γίνεται με στόχο την καλύτερη οργάνωση των συστατικών και την κατανόηση του τρόπου χρήσης τους. Στόχος αυτής εδώ της εργασίας, είναι η δημιουργία και ανάλυση διάφορων απλών παιχνιδιών, ώστε να μεταδώσουμε στον αναγνώστη την λογική ανάπτυξης ενός παιχνιδιού. Η τεχνική που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι η αφαιρετική ανάλυση, όπου θα παρουσιάζεται η τελική εικόνα του παιχνιδιού, και στη συνέχεια θα αναλύεται η λογική και ο κώδικας που χρησιμοποιήθηκε για να καταλήξουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Και στα τρία παιχνίδια, έχουν δημιουργηθεί δυο εκδόσεις παιχνιδιών. Η πρώτη έκδοση είναι το παιχνίδι χωρίς πρόσθετες λειτουργίες και βελτιώσεις (ο χρήστης απλά μπορεί να παίξει το παιχνίδι). Η περιγραφή στο εγχειρίδιο γίνεται με βάση την πρώτη έκδοση αρχικά, ενώ προς το τέλος κάθε παιχνιδιού παρουσιάζεται μια συγκεκριμένη παράγραφος με ονομασία «Προτάσεις για βελτίωση του κώδικα», η οποία περιέχει πρόσθετα σημεία. Η δεύτερη και βελτιωμένη έκδοση του παιχνιδιού, προκύπτει από διορθώσεις σε σημεία του κώδικα που μπορούσαν να γίνουν πιο κατανοητά και εύκολα. Η δεύτερη έκδοση περιέχει και ασκήσεις για τον αναγνώστη με τη λύση τους και το τελικό αποτέλεσμα βρίσκεται από τη σύνθεση του αρχικού και του βελτιωμένου προγράμματος. |
Λέξεις Κλειδιά: | Java |
Πληροφορίες: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012. |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M) |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
KostasAthanasiosMsc2010extra.zip | Συνοδευτικό υλικό | 206.49 kB | zip | Προβολή/Ανοιγμα |
KostasAthanasiosMsc2012present.pdf | Παρουσίαση | 612.73 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
KostasAthanasiosMsc2012.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.