Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14848
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΑθανασίου, Γρηγόριοςel
dc.date.accessioned2012-03-13T23:08:06Z-
dc.date.available2012-03-13T23:08:06Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14848-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα μελέτη γίνεται διαπραγμάτευση και ανάλυση όλων εκείνων των συστατικών στοιχείων που θα ωθήσουν στην δημιουργία μίας βιώσιμης ηλεκτρονικής επιχείρησης, η οποία μέσω του επικείμενου e-business plan θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις, τις ανάγκες και τα προβλήματα που θα προκύψουν κατά τη μελλοντική λειτουργία της, σε μία ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά. Σκοπός της παρούσας μελέτης αποτελεί η δημιουργία μίας κερδοφόρας και συνάμα αναγνωρίσιμης ηλεκτρονικής επιχείρησης ροδέλαιου η οποία έχει τη δυνατότητα να είναι προετοιμασμένη απέναντι σε πιθανούς μελλοντικούς κινδύνους αλλά και σε νέες προκλήσεις. Η μεθοδολογία που ακολουθείται είναι αυτή ενός e-business plan, το οποίο αποτελείται από τα πρωταρχικά βασικά βήματα και τις εναρκτήριες επιλογές κατά τη σύσταση της εταιρείας Rose-Oil, την διαδικασία επιλογής του κατάλληλου επιχειρηματικού μοντέλου και τη δημιουργία ενός πλάνου μάρκετινγκ. Τα κύρια ευρήματα είναι η δημιουργία μίας ηλεκτρονικής επιχείρησης (όνομα, τεχνολογία, προϊόν, τρόπος διαχείρισης συναλλαγών και εμπορεύματος, νομοθετικό πλαίσιο, σχεδίαση καταστήματος, μελλοντικές πρακτικές), η δημιουργία του οριστικού επιχειρηματικού μοντέλου και η σύνταξη του σχεδίου μάρκετινγκ (έρευνα αγοράς, swot analysis, κίνδυνοι, αποτελέσματα, οικονομικές αναλύσεις και ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, διαφημιστικό πλάνο, διαχείριση πελατών). Το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί ένα εγχειρίδιο για τη δημιουργία μιας νέας ηλεκτρονικής επιχείρησης που διαχειρίζεται ένα αγροτικό προϊόν με υψηλές δυνατότητες κερδοφορίας και περαιτέρω ανάπτυξης. Το εν λόγω επιχειρηματικό σχέδιο δεν αποτελεί πανάκεια για την επίτευξη απόλυτης επιτυχίας της Rose-Oil, αλλά προσφέρει τη δυνατότητα ελαχιστοποίησης των αδυναμιών και των μειονεκτημάτων και της μεγιστοποίησης των δυνατοτήτων και των (ανταγωνιστικών) πλεονεκτημάτων της επιχείρησης.el
dc.format.extent173el
dc.format.extent8224149 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectBusiness planel
dc.subjectΗλεκτρονική επιχείρησηel
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subjectE-commerceen
dc.subjectE-businessen
dc.titleBusiness plan νέας ηλεκτρονικής επιχείρησης (Δημιουργία-Εφαρμογή).el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AthanasiouGrigorisMsc2012.pdf7.95 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons