Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14848
Συγγραφέας: Αθανασίου, Γρηγόριος
Τίτλος: Business plan νέας ηλεκτρονικής επιχείρησης (Δημιουργία-Εφαρμογή).
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Στην παρούσα μελέτη γίνεται διαπραγμάτευση και ανάλυση όλων εκείνων των συστατικών στοιχείων που θα ωθήσουν στην δημιουργία μίας βιώσιμης ηλεκτρονικής επιχείρησης, η οποία μέσω του επικείμενου e-business plan θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις, τις ανάγκες και τα προβλήματα που θα προκύψουν κατά τη μελλοντική λειτουργία της, σε μία ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά. Σκοπός της παρούσας μελέτης αποτελεί η δημιουργία μίας κερδοφόρας και συνάμα αναγνωρίσιμης ηλεκτρονικής επιχείρησης ροδέλαιου η οποία έχει τη δυνατότητα να είναι προετοιμασμένη απέναντι σε πιθανούς μελλοντικούς κινδύνους αλλά και σε νέες προκλήσεις. Η μεθοδολογία που ακολουθείται είναι αυτή ενός e-business plan, το οποίο αποτελείται από τα πρωταρχικά βασικά βήματα και τις εναρκτήριες επιλογές κατά τη σύσταση της εταιρείας Rose-Oil, την διαδικασία επιλογής του κατάλληλου επιχειρηματικού μοντέλου και τη δημιουργία ενός πλάνου μάρκετινγκ. Τα κύρια ευρήματα είναι η δημιουργία μίας ηλεκτρονικής επιχείρησης (όνομα, τεχνολογία, προϊόν, τρόπος διαχείρισης συναλλαγών και εμπορεύματος, νομοθετικό πλαίσιο, σχεδίαση καταστήματος, μελλοντικές πρακτικές), η δημιουργία του οριστικού επιχειρηματικού μοντέλου και η σύνταξη του σχεδίου μάρκετινγκ (έρευνα αγοράς, swot analysis, κίνδυνοι, αποτελέσματα, οικονομικές αναλύσεις και ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, διαφημιστικό πλάνο, διαχείριση πελατών). Το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί ένα εγχειρίδιο για τη δημιουργία μιας νέας ηλεκτρονικής επιχείρησης που διαχειρίζεται ένα αγροτικό προϊόν με υψηλές δυνατότητες κερδοφορίας και περαιτέρω ανάπτυξης. Το εν λόγω επιχειρηματικό σχέδιο δεν αποτελεί πανάκεια για την επίτευξη απόλυτης επιτυχίας της Rose-Oil, αλλά προσφέρει τη δυνατότητα ελαχιστοποίησης των αδυναμιών και των μειονεκτημάτων και της μεγιστοποίησης των δυνατοτήτων και των (ανταγωνιστικών) πλεονεκτημάτων της επιχείρησης.
Λέξεις Κλειδιά: Business plan
Ηλεκτρονική επιχείρηση
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
E-commerce
E-business
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
AthanasiouGrigorisMsc2012.pdf7.95 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons