Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14836
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓουδήρας, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΚόνιαρη, Λαμπρινήel
dc.date.accessioned2012-03-07T09:42:31Z-
dc.date.available2012-03-07T09:42:31Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14836-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια ο διαδικτυακός εκφοβισμός αποτελεί ένα σημαντικό πρόβλημα στα σχολεία. Πολλοί θεωρούν ότι είναι αποτελεί τη σύγχρονη μορφή του παραδοσιακού εκφοβισμού, ο οποίος ασκείται με την χρήση των ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας. Οι μαθητές πλέον για να εκφοβίσουν, χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνα και το διαδίκτυο και για αυτό τον λόγο ο εκφοβισμός μπορεί να συμβεί τόσο μέσα όσο και έξω από το σχολείο. Το γεγονός αυτό καθιστά τον διαδικτυακό εκφοβισμό ιδιαίτερα επιβλαβή γιατί οι μαθητές μπορεί να εκφοβιστούν οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας καθώς για αυτούς η ηλεκτρονική επικοινωνία είναι μέρος της καθημερινότητάς τους και της ζωής τους. Ο διαδικτυακός εκφοβισμός είτε συμβαίνει μέσα στο σχολείο είτε έξω από αυτό έχει σοβαρές επιπτώσεις στους μαθητές και στη γενικότερη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Δεδομένου ότι πολλοί μαθητές, ακόμη και απομακρυσμένων περιοχών, έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και το γεγονός ότι διαδικτυακός εκφοβισμός παρουσιάζει αύξηση στο γυμνάσιο, δημιουργούνται σημαντικά ερωτήματα για τον διαδικτυακό εκφοβισμό και τον τρόπο με τον οποίο εκδηλώνεται μεταξύ μαθητών διαφορετικών περιοχών. Η παρούσα εργασία ερευνά το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού σε μαθητές γυμνασίου τριών περιοχών, αστικού κέντρου, ημιαστικού κέντρου και επαρχίας. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο τόπος κατοικίας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα του τρόπου ζωής και των συνηθειών των ατόμων, επιχειρείται μία σύγκριση του διαδικτυακού εκφοβισμού σε μαθητές διαφορετικών περιοχών και εξετάζεται η επίδραση του φύλου, της ηλικίας, της σχολικής επίδοσης και του τόπου κατοικίας στον διαδικτυακό εκφοβισμό. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι βασικές έννοιες του παραδοσιακού και του διαδικτυακού εκφοβισμού και στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται η στατιστική ανάλυση των δεδομένων της εμπειρικής έρευνας.el
dc.format.extent206el
dc.format.extent1594101 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΔιαδικτυακός εκφοβισμόςel
dc.subjectΦύλοel
dc.subjectΤόποςel
dc.subjectΗλικίαel
dc.subjectΣχολική επίδοσηel
dc.titleΔιαδικτυακός εκφοβισμός ως αποκλίνουσα συμπεριφορά εφήβων μαθητών Γυμνασίου: μία σύγκριση μαθητών αστικού κέντρου, ημιαστικού κέντρου και επαρχίας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KoniariLampriniMsc2012.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.