Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14831
Title: | Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: ζητήματα οργάνωσης, σχεδιασμού και αξιολόγησης προγραμμάτων. |
Authors: | Χατζηπαναγιώτου, Παρασκευή |
Issue Date: | 2001 |
Publisher: | Τυπωθήτω |
URI: | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14831 |
ISBN: | 9608041503 |
Rights: | Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς |
Appears in Collections: | Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ξενόγλωσση βιβλιογραφία.doc | Ξενόγλωσση Βιβλιογραφία | 88 kB | Microsoft Word | View/Open |
Ελληνόγλωσση βιβλιογραφία.doc | Ελληνόγλωσση Βιβλιογραφία | 46.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Πηγές.doc | Πηγές | 22 kB | Microsoft Word | View/Open |
Επίλογος.doc | Επίλογος | 32.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 3.doc | Κεφ. 3. Προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών: ζητήματα σχεδιασμού και αξιολόγησης | 137 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 2.doc | Κεφ. 2. Προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών: διεθνείς εμπειρίες οργάνωσης | 271.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 1.doc | Κεφ. 1. Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: εννοιολογικό πλαίσιο και σημασία | 96 kB | Microsoft Word | View/Open |
Εισαγωγή.doc | Εισαγωγή | 36 kB | Microsoft Word | View/Open |
Προλογικό σημείωμα.doc | Προλογικό σημείωμα | 25.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Πρόλογος Διεύθυνσης Σειράς.doc | Πρόλογος διεύθυνσης σειράς | 26 kB | Microsoft Word | View/Open |
Περιεχόμενα.doc | Περιεχόμενα | 29 kB | Microsoft Word | View/Open |
Σελίδα τίτλου.doc | Σελίδα τίτλου | 28.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Σύγγραμμα_σε_epub.epub | Ολόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub | 341.35 kB | EPUB | View/Open |
Σύγγραμμα_σε_word.docx | Ολόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word | 229.32 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.