Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14825
Συγγραφέας: Βασιλειάδης, Δημήτριος
Τίτλος: Ο θεσμός του Μέντορα νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Επόπτης Καθηγητής: Βαλκάνος, Ευθύμιος
Περίληψη: Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των συμμετεχόντων στο πλαίσιο διαβούλευσης αναφορικά με τη διαμόρφωση του θεσμού του Μέντορα νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού, ειδικότερα σε σχέση με τα προσόντα, τις προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, τη διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης. Η διαβούλευση διενεργήθηκε κατά το Δεκέμβριο του 2010 και τα αποτελέσματα της αφού ανακτήθηκαν από την ιστοσελίδα τα επεξεργαστήκαμε με τη μέθοδο της Αναλυτικής Επαγωγής (Analytic induction). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός χρειάζεται υποστήριξη από ένα μέντορα, δηλαδή από ένα εκπαιδευτικό με επαγγελματική εμπειρία, αλλά και συγκεκριμένες ικανότητες και δεξιότητες επικοινωνιακού και σχεσιακού τύπου. Τις ικανότητες αυτές δεν είναι απαραίτητο να τις διαθέτει το άτομο που θα κληθεί να λειτουργήσει ως μέντορας, αλλά μπορεί να τις αποκτήσει μέσα από κατάλληλη εκπαίδευση. Βασικές αρχές και αξίες του μέντορα φαίνεται ότι αποτελούν: Η θετική αντίληψη για τον άνθρωπο, η αναγνώριση της διαφορετικότητας των υποστηριζόμενων όσον αφορά στις επιθυμίες τους, στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, η ενίσχυση στοιχείων της προσωπικότητας των υποστηριζόμενων, αποδοχή του άλλου κα.
Λέξεις Κλειδιά: Μέντορας
Νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός
Επαγγελματική ανάπτυξη
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
VasileiadisDimitriosMsc2012.pdf877.78 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.