Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14820
Author: Αραμπατζή, Φωτεινή
Title: Ανάλυση-αξιολόγηση κλάδου μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Date Issued: 2012
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί την ανάλυση και αξιολόγηση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας επηρεάζει και απομειώνει την δημοτικότητα των παραδοσιακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ενώ η οικονομική κρίση, που έκανε την εμφάνιση της το 2008, έχει σημαντικό αντίκτυπο στην αποτελεσματική λειτουργία και κερδοφορία των επιχειρήσεων του κλάδου. Η έρευνα που διεξήχθη με ερωτηματολόγια σε δείγμα 294 ατόμων στο Νομό Σερρών, ανέδειξε το Internet και την Τηλεόραση ως επικρατέστερα μέσα για την καθημερινή ενημέρωση του κοινού. Οι χαράσσοντες την πολιτική και τις στρατηγικές του κλάδου θα πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους στην παραγωγή αξιόπιστων ειδήσεων και στην παρακίνηση των πολιτών για ενεργό συμμετοχή στα κοινά μέσω της τηλεόρασης, αν θέλουν να ανακτήσουν το έδαφος που φαίνεται να χάνεται για τα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης από την αυξανόμενη επικράτηση των νέων. Ο κλάδος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης είναι κλάδος υψηλού ανταγωνισμού και απαιτεί προσεκτικές και καλά σχεδιασμένες στρατηγικές για την κερδοφορία και επιβίωση των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων.
Keywords: Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
SWOT ανάλυση
Χρηματοοικονομική ανάλυση
Στρατηγική ανταγωνισμού
Σέρρες
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ArampatziPhoteiniMsc2012.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.