Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14820
Συγγραφέας: Αραμπατζή, Φωτεινή
Τίτλος: Ανάλυση-αξιολόγηση κλάδου μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί την ανάλυση και αξιολόγηση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας επηρεάζει και απομειώνει την δημοτικότητα των παραδοσιακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ενώ η οικονομική κρίση, που έκανε την εμφάνιση της το 2008, έχει σημαντικό αντίκτυπο στην αποτελεσματική λειτουργία και κερδοφορία των επιχειρήσεων του κλάδου. Η έρευνα που διεξήχθη με ερωτηματολόγια σε δείγμα 294 ατόμων στο Νομό Σερρών, ανέδειξε το Internet και την Τηλεόραση ως επικρατέστερα μέσα για την καθημερινή ενημέρωση του κοινού. Οι χαράσσοντες την πολιτική και τις στρατηγικές του κλάδου θα πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους στην παραγωγή αξιόπιστων ειδήσεων και στην παρακίνηση των πολιτών για ενεργό συμμετοχή στα κοινά μέσω της τηλεόρασης, αν θέλουν να ανακτήσουν το έδαφος που φαίνεται να χάνεται για τα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης από την αυξανόμενη επικράτηση των νέων. Ο κλάδος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης είναι κλάδος υψηλού ανταγωνισμού και απαιτεί προσεκτικές και καλά σχεδιασμένες στρατηγικές για την κερδοφορία και επιβίωση των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων.
Λέξεις Κλειδιά: Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
SWOT ανάλυση
Χρηματοοικονομική ανάλυση
Στρατηγική ανταγωνισμού
Σέρρες
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ArampatziPhoteiniMsc2012.pdf2.48 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.