Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14812
Author: Βλάχου, Ζωή
Title: Επιχειρησιακή στρατηγική και οργανωσιακή κουλτούρα. Η περίπτωση μιας μικρομεσαίας επιχείρησης.
Date Issued: 2011
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Νικολαΐδης, Χρήστος
Abstract: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η συνένωση θεμελιωδών θεωρητικών μοντέλων, που αφορούν κατάλληλο στυλ κουλτούρας, με την πρακτική τους εφαρμογή στο εσωτερικό των υπό εξέτασης εταιρειών στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, στο δεύτερο και τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο της οργανωσιακης κουλτούρας και πιο συγκεκριμένα στην εφαρμογή της στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ακολουθεί η εμπειρική έρευνα, στην οποία πραγματοποιείται η καταγραφή της κατάστασης που επικρατεί στο εσωτερικό περιβάλλον των εν λόγω εταιρειών όσον αφορά το στυλ της κουλτούρας της και ταυτοχρόνως θα γίνει και μία κριτική θεώρηση των βασικότερων θεωρητικών μοντέλων και η επιλογή του καταλληλότερου που θα μπορούσε να την οδηγήσει σε βέλτιστα αποτελέσματα. Με τον συνδυασμό των παραπάνω θα προκύψει ένα πλαίσιο προτάσεων το οποίο θα βοηθήσει τις εξεταζόμενες εταιρίες να ενδυναμώσουν την λειτουργία της επιχειρησιακής κουλτούρας και του ομαδικού τους συστήματος.
Keywords: Επιχειρησιακή στρατηγική
Οργανωσιακή κουλτούρα
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VlachouZoiMsc2011.pdf853.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.