Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14803
Title: Διά βίου μάθηση & εκπαιδευτές ενηλίκων: θεωρητικές & εμπειρικές προσεγγίσεις.
Authors: Παπασταμάτης, Αδαμάντιος Ι.
Issue Date: 2011
Publisher: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14803
ISBN: 9789608396593
Rights: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Appears in Collections:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μέρος Ε-Κεφάλαιο 3.docΜέρος Ε' - Κεφ. 3. Διά Βίου Μάθηση και Βιβλιοθήκες: Κατευθυντήριες οδηγίες για τη διά βίου μάθηση και το πλαίσιο αποτίμησης της επίδρασης της μάθησης στις βιβλιοθήκες104.5 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Ε-Κεφάλαιο 2.docΜέρος Ε' - Κεφ. 2. Διά Βίου Μάθηση και Βιβλιοθήκες: Η συμβολή του προγράμματος Entitle86.5 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Ε - Κεφάλαιο 1.docxΜέρος Ε' - Κεφ. 1. Διά Βίου Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός: Ο ρόλος τους στη διά βίου μάθηση78.4 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Μέρος Δ-Κεφάλαιο 3.docΜέρος Δ' - Κεφ. 3. Η φυσιογνωμία των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής200.5 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Δ-Κεφάλαιο 2.docΜέρος Δ' - Κεφ. 2. Η επιμόρφωση ως αντικείμενο δομικής αμφισημίας της δράσης των εκπαιδευτών260 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Δ-Κεφάλαιο 1.docΜέρος Δ' - Κεφ. 1. Ο επαγγελματικός ρόλος και ο επαγγελματισμός των εκπαιδευτικών186 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Γ-Κεφάλαιο 4.docΜέρος Γ' - Κεφ. 4. Η επίδραση της τελειομανίας στην επαγγελματική ικανοποίηση151.5 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Γ-Κεφάλαιο 3.docΜέρος Γ' - Κεφ. 3. Εκπαιδευτές/τριες σε κοινωνικά ευπαθείς ομάδες γυναικών151.5 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Γ-Κεφάλαιο 2.docΜέρος Γ' - Κεφ. 2. Η διδασκαλία της πληροφορικής στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας στην Ελλάδα140.5 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Γ-Κεφάλαιο 1.docΜέρος Γ' - Κεφ. 1. Καταγραφή απόψεων εκπαιδευτών σε σχέση με την αξιοποίηση της μεθόδου project στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)190 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Β-Κεφάλαιο 4.docΜέρος Β' - Κεφ. 4. Αξιολόγηση εκπαιδευτών ενηλίκων στο πλαίσιο της παροχής ποιότητας σε κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης στην Ελλάδα236.5 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Β-Κεφάλαιο 3.docΜέρος Β' - Κεφ. 3. Ζητήματα σχεδιασμού και αξιολόγησης του εθνικού προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών120.5 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Β-Κεφάλαιο 2.docΜέρος Β' - Κεφ. 2. Εκπαιδευτές & Επαγγελματισμός στην εκπαίδευση ενηλίκων: Η περίπτωση των ΚΕΕ109 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Β-Κεφάλαιο 1.docΜέρος Β' - Κεφ. 1. Μία κριτική ανάλυση πολιτικών και συστημάτων ευρωπαϊκών χωρών για τη διασφάλιση της ποιότητας των προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων92 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Α-Κεφάλαιο 5.docΜέρος Α' - Κεφ. 5. Εκπαιδεύοντας αρχάριους εκπαιδευτές ενηλίκων στη Θράκη: Αξιολόγηση ενός σεμιναρίου127.5 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Α-Κεφάλαιο 4.docΜέρος Α' - Κεφ. 4. Εκπαιδεύοντας τον Εκπαιδευτή Ενηλίκων453 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Α-Κεφάλαιο 3.docΜέρος Α' - Κεφ. 3. Η αυτοκατευθυνόμενη μάθηση ως στρατηγική μάθησης των εκπαιδευτών ενηλίκων115.5 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Α-Κεφάλαιο 2.docΜέρος Α' - Κεφ. 2. Αιωρούμενοι μεταξύ της αυθεντίας και της χειραφέτησης: Μία βιογραφική μελέτη για την επαγγελματική πορεία και ανάπτυξη των εκπαιδευτών ενηλίκων137 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Α-Κεφάλαιο 1.docΜέρος Α' - Κεφ. 1. Διερεύνηση αναγκών των εκπαιδευτών ενηλίκων σε κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων (ΚΕΕ)289 kBMicrosoft WordView/Open
Εισαγωγή.docΕισαγωγή71.5 kBMicrosoft WordView/Open
Συντελεστές του τόμου.docΣυντελεστές του τόμου31.5 kBMicrosoft WordView/Open
Περιεχόμενα.docΠεριεχόμενα35.5 kBMicrosoft WordView/Open
Σελίδα τίτλου.docΣελίδα τίτλου26.5 kBMicrosoft WordView/Open
Σύγγραμμα_σε_epub.epubΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub651.73 kBEPUBView/Open
Σύγγραμμα_σε_word.docxΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word1.1 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.