Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΝάστος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2012-02-22T08:34:34Z-
dc.date.available2012-02-22T08:34:34Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14785-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία -- Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΗ διπλωματική εργασία με τίτλο «Εναλλακτικές στρατηγικές ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος» έχει ως κύριο στόχο την ανάδειξη των πολλών αναξιοποίητων ακόμη, εναλλακτικών δυνατοτήτων του Ελληνικού τουρισμού. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται γενικά στοιχεία που αφορούν όλο το προϊόν του Ελληνικού τουρισμού, τα οποία δείχνουν την εξέλιξη στην ζήτηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Σχολιάζονται εκτός των άλλων τα βασικά τουριστικά μεγέθη, όπως ο αριθμός και η κατηγοριοποίηση των κλινών, η κατανομή τους ανά περιφέρεια, η διαχρονική εξέλιξη τους την δεκαετία 2000- 2009, η συμμετοχή του τουρισμού στο εθνικό ΑΕΠ και στο εμπορικό ισοζύγιο, οι βασικές τουριστικές αγορές στις οποίες απευθύνεται η Ελλάδα, καθώς και στοιχεία που αφορούν τις αφίξεις των επισκεπτών και την κατανομή τους ανά περιφέρεια, χώρα κ.λ.π. Στην συνέχεια στο κεφάλαιο δύο αναλύεται θεωρητικά το θέμα της ανταγωνιστικότητας στον τουρισμό, προσπαθώντας να απαντηθεί το ερώτημα τι καθιστά ένα προορισμό ανταγωνιστικό. Στο κεφάλαιο τρία αναπτύσσεται ειδικά για την Ελλάδα το θέμα της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος της και γίνεται μια SWOT ανάλυση όπου αναφέρονται βασικές δυνάμεις, αδυναμίες ευκαιρίες, αλλά και απειλές του ελληνικού τουρισμού. Στο κεφάλαιο τέσσερα αναφέρεται γιατί θα προσδώσει αξία στην χώρα η εφαρμογή εναλλακτικών στρατηγικών ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος. Τέλος στο κεφάλαιο πέντε αναλύεται τι εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα μπορούν να αναπτυχθούν, με ιδιαίτερη ανάλυση στον τουρισμό κρουαζιέρας, στον συνεδριακό και πολιτιστικό – θρησκευτικό τουρισμό, στον οικοτουρισμό και τον τουρισμό γαστρονομίας και υγείας – ευεξίας.el
dc.format.extent57el
dc.format.extent1420835 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕναλλακτικές μορφές τουρισμούel
dc.subjectΕλληνικό τουριστικό προϊόνel
dc.titleΕναλλακτικές στρατηγικές ανάπτυξης του τουριστικού προιόντος στην Ελλάδα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NastosGeorgiosMsc2012.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons