Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκοτζαμάνη, Κατερίναel
dc.contributor.authorΣίνη, Χαρίκλειαel
dc.date.accessioned2012-02-17T10:52:04Z-
dc.date.available2012-02-17T10:52:04Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14773-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΗ εργασία που ακολουθεί μελετά την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την εφαρμογή της μέσω του προτύπου ISO 26000 ως ένα εργαλείο το οποίο θα συμβάλει τόσο στη βελτίωση του εταιρικού προφίλ όσο και στην ικανοποίηση των εμπλεκόμενων μερών της ίδιας της επιχείρησης. Η υιοθέτηση ενός τέτοιου προτύπου σε συνδυασμό με την πιστοποίηση ενός προτύπου διαχείρισης ποιότητας είναι δυνατό να οδηγήσει έναν οργανισμό σε Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Παραθέτονται ορισμοί των εννοιών Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, εμπλεκόμενα μέρη, ποιότητα, Διοίκηση Ολικής Ποιότητας καθώς και οι αρχές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η δομή του προτύπου ISO 26000 και η σχέση του με τα πρότυπα ποιότητας τα οποία πιστοποιούνται σε αντίθεση με το πρότυπο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το οποίο έχει εθελοντική μορφή και δίνει μια καθοδήγηση στον κάθε οργανισμό. Αναφέρονται οι πρωτοβουλίες πάνω στον προαναφερόμενο τομέα σε διεθνές και τοπικό επίπεδο, καθώς και η σημασία εφαρμογής, τα πλεονεκτήματα και η κριτική η οποία ασκείται ως αντίλογος. Στη συνέχεια, εξετάζεται ως μελέτη περίπτωσης η τραπεζική εταιρεία Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε. Παρουσιάζεται συνοπτικά η γενική εικόνα της επιχείρησης, το πρότυπο διαχείρισης ποιότητας το οποίο ακολουθεί καθώς και οι πρώτες δράσεις σχετικά με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη την οποία ακολουθεί. Διαπιστώνεται το αρχικό στάδιο στο οποίο βρίσκεται η τράπεζα στον παραπάνω τομέα και δεδομένου ότι πρόκειται για μια κρατική τράπεζα η οποία έδινε ανέκαθεν έμφαση στον κοινωνικό της χαρακτήρα, προτείνεται η υιοθέτηση του προτύπου ISO 26000 προκειμένου να επιτευχθεί Διοίκηση Ολικής Ποιότητας μέσα από το συνδυασμό της εφαρμογής του ήδη πιστοποιημένου προτύπου ISO 9001 και του νέου προτύπου ISO 26000.el
dc.format.extent94el
dc.format.extent1362050 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕταιρική Κοινωνική Ευθύνηel
dc.subjectISO 26000en
dc.subjectΑγροτική Τράπεζα της Ελλάδοςel
dc.subjectΑπολογισμός ΕΚΕen
dc.subjectΕμπλεκόμενα μέρηel
dc.subjectΔιοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
dc.titleΕταιρική Κοινωνική Ευθύνη μέσω του προτύπου ISO 26000. Μελέτη περίπτωσης στην Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε. (ATEbank).el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SiniCharikleiaMsc2012.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.