Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14768
Author: Σακαλίδου, Εριφύλη
Title: Πιλοτική εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης: διεπιστημονική αξιολόγηση συμμετοχικής συνεργασίας βασισμένη στο παιχνίδι 2 (Transdisciplinary play based assessment 2) TPBA2 - Προκαταρκτικά ευρήματα της πιλοτικής εφαρμογής.
Date Issued: 2012
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Supervisor: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να περιγράψει ένα διεπιστημονικό, συνεργατικό και λειτουργικό μοντέλο αξιολόγησης βασισμένο στο παιχνίδι για μικρά παιδιά στο χώρο της ειδικής προσχολικής αγωγής. Η τοποθεσία που διεξήχθη η έρευνα ήταν ένα ιδιωτικό κέντρο αποκατάστασης και αποθεραπείας στο νομό Σερρών. Στην έρευνα, ανέλαβα τον ρόλο του ερευνητή και ήμουν άμεσα εμπλεκόμενη στη διαδικασία ως συμμετέχων-παρατηρητής. Τα δεδομένα για αυτή την έρευνα συλλέχθηκαν δια μέσου συγκέντρωσης πληροφοριών από την οικογένεια, συνεργατικής λειτουργίας της ομάδας, παρατήρησης του παιδιού, ενσωμάτωσης και διάχυσης σημαντικών πληροφοριών και συστάσεων στην οικογένεια του παιδιού. Οι παραπάνω τρόποι συλλογής δεδομένων είναι χαρακτηριστικό της έρευνας μελέτης περίπτωσης. Η παρούσα έρευνα περιγράφει την διαδικασία, τα θέματα που προέκυψαν, την χρησιμότητα και τους περιορισμούς της Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμμετοχικής Συνεργασίας Βασισμένη στο Παιχνίδι για ένα παιδί προσχολικής αγωγής με νοητική υστέρηση.
Keywords: Αξιολόγηση βασισμένη στο παιχνίδι
Πρώιμη παρέμβαση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SakalidouEriphyliMsc2012.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.