Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΓιαννακοπούλου, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2012-02-07T09:05:48Z-
dc.date.available2012-02-07T09:05:48Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14748-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά τις επιμορφωτικές ανάγκες των καθηγητών πληροφορικής του Ν. Πέλλας, όπως τις εκτιμούν οι ίδιοι/ες, εξετάζει αν οι παράγοντες φύλο, ηλικία και έτη υπηρεσίας έχουν στατιστικά σημαντική επίδραση σε αυτές και προσπαθεί να εντοπίσει τα επιθυμητά χαρακτηριστικά ενός προγράμματος επιμόρφωσης σύμφωνα με τις απόψεις των καθηγητών. Η έρευνα διενεργήθηκε κατά το διάστημα Ιουνίου-Σεπτεμβρίου 2011. Το τελικό δείγμα της έρευνας αποτελούν 85 καθηγητές και καθηγήτριες πληροφορικής που κατά τη διεξαγωγή της έρευνας εργάζονταν σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Πέλλας. Ως εργαλείο συλλογής δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο αντλήθηκε από έρευνα των κ. Παπαδάκη και Αθανασόπουλου (2005) και προσαρμόστηκε στις ανάγκες της παρούσας έρευνας από την ερευνήτρια. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε ότι οι συμμετέχοντες καθηγητές/τριες εκφράζουν ανάγκη επιμόρφωσης στο σύνολο σχεδόν των θεμάτων που τους δόθηκαν. Δημοφιλέστερες θεματικές αναδείχθηκαν: η Ανάπτυξη Πολυμεσικών Εφαρμογών και η Ανάπτυξη Δυναμικών Ιστοσελίδων – Εφαρμογών Διαδικτύου όσον αφορά το γνωστικό αντικείμενο της πληροφορικής. Όσον αφορά τα αντικείμενα της διδακτικής, οι καθηγητές φαίνεται να έχουν μεγάλη ανάγκη επιμόρφωσης στην Ειδική Διδακτική της Πληροφορικής και στη Συμβουλευτική Ψυχολογία. Από τις συσχετίσεις παραγόντων που έγιναν, προκύπτει ότι το φύλο, η ηλικία και τα έτη υπηρεσίας επηρεάζουν τις επιμορφωτικές ανάγκες των καθηγητών σε συγκεκριμένες κατηγορίες του ερωτηματολογίου. Τέλος, Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των επιμορφωτικών προγραμμάτων, οι συμμετέχοντες καθηγητές προτείνουν μεικτή μέθοδο εκπαίδευσης δηλαδή εκπαίδευση από απόσταση και δια ζώσης, επιμορφωτικά προγράμματα μικρής διάρκειας και λίγων εβδομαδιαίων επιμορφωτικών συναντήσεων.el
dc.format.extent153el
dc.format.extent1304483 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕπιμόρφωση καθηγητώνel
dc.subjectΚαθηγητές πληροφορικήςel
dc.subjectΕπιμορφωτικές ανάγκεςel
dc.subjectΔιερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκώνel
dc.titleΔιερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των καθηγητών πληροφορικής κλάδου ΠΕ19-20: Μια εμπειρική διερεύνηση σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Πέλλας βασισμένη στις αντιλήψεις των καθηγητών.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GiannakopoulouEleutheriaMsc2012.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.