Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14729
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΦραγκοπούλου-Μάνθου, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΣτάμκος, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2012-01-18T11:27:08Z-
dc.date.available2012-01-18T11:27:08Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14729-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΖούμε σε μια εποχή που αναμφίβολα το περιβάλλον των επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα δυναμικό και η ανάγκη προσαρμογής της αγοράς στις απαιτήσεις των ημερών φαντάζει περισσότερο από επιτακτική. Η Νέα Οικονομία επέβαλλε καινούριους όρους στη λειτουργία των αγορών και οι επιχειρήσεις όλων των κλάδων υποχρεώθηκαν να ακολουθήσουν τις τάσεις που δημιουργήθηκαν. Τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, ένας κλάδος που γνωρίζει ιδιαίτερη άνθιση είναι αυτός των Logistics. Λειτουργίες όπως αυτές της διαχείρισης παραγγελιών, αποθήκευσης, μεταφοράς και άλλες λειτουργίες της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, συχνά ανατίθενται από μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις σε τρίτους (outsourcing), οι οποίοι αναλαμβάνουν να φέρουν επιτυχώς εις πέρας τα παραπάνω. Η εργασία αυτή σκοπό έχει να εξετάσει πως οι απαιτήσεις των πελατών οι οποίες βρίσκονται στους κορυφαίους στόχους των εταιριών ικανοποιούνται ακολουθώντας συγκεκριμένα κριτήρια (προδιαγραφές) ποιότητας. Έρευνες δείχνουν πως για τις περισσότερες επιχειρήσεις αυτός είναι ο βασικός στόχος, μέσα από τον οποίο θα προέλθουν και τα αναμενόμενα κέρδη. Αρχικά γίνεται μια προσπάθεια να κατανοηθούν εισαγωγικές έννοιες, ιδιαίτερα αυτή της ποιότητας. Περιγράφονται επίσης τα στάδια εξέλιξης της ποιότητας καθώς και οι απόψεις των σημαντικότερων επιστημόνων του χώρου. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αναζητούν πιστοποιήσεις από διάφορους φορείς προκειμένου να πιστοποιήσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους και έτσι να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες, οι οποίοι ζητούν ικανοποίηση μέσα από την έγκαιρη εξυπηρέτηση, στο χρόνο που θέλουν, στον τόπο που επιθυμούν στη «σωστή» τιμή, για την οποία πολύς λόγος γίνεται, και με συγκεκριμένες προδιαγραφές. Το τελευταίο στοιχείο, αυτό της συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές-απαιτήσεις που έχει θέσει ο κάθε πελάτης, κάνει το έργο των επιχειρήσεων περισσότερο πολύπλοκο από ότι στις περιπτώσεις τις μαζικής παραγωγής που εφαρμοζόταν κατά το παρελθόν και γι’ αυτό οι προκλήσεις και ο ανταγωνισμός μεταξύ τους μεγαλώνει. Για τις προδιαγραφές αυτές, όπως και για πρότυπα που χρησιμοποιούνται αναλύονται ενδιαφέροντα στοιχεία. Η τεκμηρίωση όλων των παραπάνω γίνεται εύκολα, με απλό και κατανοητό τρόπο από τα στοιχεία της έρευνας που ακολουθεί.el
dc.format.extent127el
dc.format.extent2391287 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΠροδιαγραφέςel
dc.subjectΠρότυπαel
dc.subjectLogisticsen
dc.subjectISOen
dc.titleΗ διαχείριση της ποιότητας στις εταιρίες logistics που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StamkosKonstantinosMsc2011.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons