Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσόπογλου, Σταύροςel
dc.contributor.authorΜακρίδης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2011-12-07T13:22:16Z-
dc.date.available2011-12-07T13:22:16Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14705-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής δεν είναι να παρουσιάσουμε κάποια λύση σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα. Αντίθετα, προσπαθούμε να δημιουργήσουμε νέες προκλήσεις για τους σχεδιαστές δικτυακών τόπων και συγκεκριμένα των εκπαιδευτικών ιστοσελίδων. Αρχικά, θα καθορίσουμε ποιοι είναι οι παράγοντες- κριτήρια που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά τον σχεδιασμό των ιστοσελίδων. Επίσης, η τακτική αξιολόγηση των ιστοσελίδων βοηθάει στη βελτίωση της ποιότητας του προϊόντος ή της υπηρεσίας ή της πληροφορίας που παρέχει ώστε τα τελευταία να συμβαδίζουν με τις ανάγκες των χρηστών. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος του ερωτηματολογίου αξιολόγησης με δείγμα 130 χρηστών, οι οποίοι ενδιαφέρθηκαν να συμμετάσχουν στη συγκεκριμένη μελέτη. Η επιλογή των ερωτημάτων έγινε με γνώμονα τη υπάρχουσα θεωρία για την αξιολόγηση ιστοσελίδων και συγκεκριμένα τα πιο σημαντικά κριτήρια σύμφωνα με καταξιωμένους ερευνητές. Την συλλογή των δεδομένων ακολούθησε η επεξεργασία και η ανάλυση τους με το πρόγραμμα επεξεργασίας SPSS 18.0 for Windows. Τα αποτελέσματα της μελέτης ανέδειξαν τα δυνατά σημεία αλλά, κυρίως, τις αδυναμίες των εκπαιδευτικών ιστοσελίδων. Μολονότι το επίπεδο των εκπαιδευτικών ιστοσελίδων είναι ικανοποιητικό, υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης, ειδικά σε ζητήματα προκατάληψης, πλοήγησης και ενημέρωσης. Η έρευνα μας μπορεί να αποτελέσει το εφαλτήριο για τους σχεδιαστές να κατανοήσουν ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για την επιλογή μιας ιστοσελίδας, σύμφωνα με τους χρήστες. Έτσι, οι σχεδιαστές θα γνωρίζουν σε ποια σημεία θα πρέπει να εστιάσουν κατά την ανάπτυξη ενός ιστοχώρου, ενώ η καλή σχεδίαση έχει ως αποτέλεσμα οι επισκέπτες να μπορούν να χρησιμοποιούν εύκολα την ιστοσελίδα.el
dc.format.extent112el
dc.format.extent1835878 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΕκπαιδευτικές ιστοσελίδεςel
dc.subjectΑξιολόγηση ιστοσελίδωνel
dc.subjectΚριτήρια αξιολόγησηςel
dc.titleΑξιολόγηση εκπαιδευτικών ιστοσελίδων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MakridisKonstantinosMsc2011.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.