Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14589
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Πρωτόγερος, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Χατζόγλου, Αλέξανδρος | el |
dc.date.accessioned | 2011-11-08T08:33:35Z | - |
dc.date.available | 2011-11-08T08:33:35Z | - |
dc.date.issued | 2011 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14589 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011. | el |
dc.description.abstract | Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η σύγκριση της αποτελεσματικότητας δύο μεθόδων διδασκαλίας, της παραδοσιακής διδασκαλίας και της διδασκαλίας με τη βοήθεια υπολογιστή, στη μάθηση αντικειμένων οικονομικού ενδιαφέροντος. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, πραγματοποιήθηκαν αντίστοιχες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις σε τάξεις του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αργοστολίου (ΣΜΕΑΕ), διάρκειας 12 εβδομάδων (ένα σχολικό τρίμηνο). Οι παρεμβάσεις αξιολογήθηκαν με τη χρησιμοποίηση ερωτηματολογίων γνώσεων και στάσεων σε μαθητές του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια του τρίτου τριμήνου της σχολικής χρονιάς 2010 – 2011, συμμετείχαν 16 μαθητές του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αργοστολίου. Οι μαθητές που συμμετείχαν στην έρευνα διαχωρίστηκαν σε δύο ομάδες, την ομάδα παραδοσιακής διδασκαλίας και την ομάδα υπολογιστών η οποία χρησιμοποιήθηκε ως μέτρο σύγκρισης. Μια εβδομάδα πριν την αρχή και μια εβδομάδα μετά το τέλος των παρεμβάσεων οι μαθητές συμμετείχαν σε μια δοκιμασία αξιολόγησης των γνώσεων και των στάσεων σε οικονομικά θέματα με τη βοήθεια ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η αύξηση των γνώσεων των μαθητών που εκπαιδεύτηκαν με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή ήταν λίγο μεγαλύτερη από αυτή των μαθητών που εκπαιδεύτηκαν με τον παραδοσιακό τρόπο, με βεβαιότητα 99%. Συμπερασματικά το διαδίκτυο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά ως μέσω διδασκαλίας σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, αλλά μια σειρά από παράγοντες θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά το σχεδιασμό και, την ανάπτυξη και την εφαρμογή τέτοιων προγραμμάτων. | el |
dc.format.extent | 142 | el |
dc.format.extent | 1571508 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.subject | E-learning | en |
dc.subject | Ειδική αγωγή | el |
dc.title | Η διδακτική της λογιστικής σε μαθητές σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης με την υποβοήθηση εργαλείων L.M.S. (Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης). | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ChatzoglouAlexandrosMsc2011.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.