Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14589
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠρωτόγερος, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΧατζόγλου, Αλέξανδροςel
dc.date.accessioned2011-11-08T08:33:35Z-
dc.date.available2011-11-08T08:33:35Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14589-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της εργασίας είναι η σύγκριση της αποτελεσματικότητας δύο μεθόδων διδασκαλίας, της παραδοσιακής διδασκαλίας και της διδασκαλίας με τη βοήθεια υπολογιστή, στη μάθηση αντικειμένων οικονομικού ενδιαφέροντος. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, πραγματοποιήθηκαν αντίστοιχες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις σε τάξεις του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αργοστολίου (ΣΜΕΑΕ), διάρκειας 12 εβδομάδων (ένα σχολικό τρίμηνο). Οι παρεμβάσεις αξιολογήθηκαν με τη χρησιμοποίηση ερωτηματολογίων γνώσεων και στάσεων σε μαθητές του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια του τρίτου τριμήνου της σχολικής χρονιάς 2010 – 2011, συμμετείχαν 16 μαθητές του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αργοστολίου. Οι μαθητές που συμμετείχαν στην έρευνα διαχωρίστηκαν σε δύο ομάδες, την ομάδα παραδοσιακής διδασκαλίας και την ομάδα υπολογιστών η οποία χρησιμοποιήθηκε ως μέτρο σύγκρισης. Μια εβδομάδα πριν την αρχή και μια εβδομάδα μετά το τέλος των παρεμβάσεων οι μαθητές συμμετείχαν σε μια δοκιμασία αξιολόγησης των γνώσεων και των στάσεων σε οικονομικά θέματα με τη βοήθεια ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η αύξηση των γνώσεων των μαθητών που εκπαιδεύτηκαν με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή ήταν λίγο μεγαλύτερη από αυτή των μαθητών που εκπαιδεύτηκαν με τον παραδοσιακό τρόπο, με βεβαιότητα 99%. Συμπερασματικά το διαδίκτυο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά ως μέσω διδασκαλίας σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, αλλά μια σειρά από παράγοντες θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά το σχεδιασμό και, την ανάπτυξη και την εφαρμογή τέτοιων προγραμμάτων.el
dc.format.extent142el
dc.format.extent1571508 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectE-learningen
dc.subjectΕιδική αγωγήel
dc.titleΗ διδακτική της λογιστικής σε μαθητές σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης με την υποβοήθηση εργαλείων L.M.S. (Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης).el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatzoglouAlexandrosMsc2011.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.