Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14558
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΚαραμανώλης, Δημήτρηςel
dc.date.accessioned2011-10-21T11:09:30Z-
dc.date.available2011-10-21T11:09:30Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14558-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο την εφαρμογή της στρατηγικής μάρκετινγκ για την επανατοποθέτηση του Brand Garnier στην ελληνική αγορά. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, γίνεται αρχικά μια σύντομη αναφορά για το τι είναι μάρκετινγκ. Το πρώτο κεφάλαιο περιγράφει τον ορισμό του μάρκετινγκ και του προγράμματος μάρκετινγκ, τις λειτουργίες του μάρκετινγκ καθώς και η σημασία του για την επιχείρηση. Στο επόμενο σκέλος αναλύεται η στρατηγική μάρκετινγκ, ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ προϊόντων, η έννοια της τοποθέτησης του προϊόντος και το μίγμα μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθενται οι τρόποι επανατοποθέστησης του Brand Garnier στην ελληνική αγορά. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική τιμολόγησης, στο πέμπτο τα κανάλια διανομής των προϊόντων της εταιρίας και στο έκτο η στρατηγική προβολής που θα ακολουθηθεί. Τέλος, εξάγονται τα βασικότερα συμπεράσματα της έρευνας.el
dc.format.extent73el
dc.format.extent664136 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΤοποθέτηση προιόντοςel
dc.subjectΕπανατοποθέτηση μάρκαςel
dc.subjectΣτρατηγική μάρκετινγκel
dc.subjectΜίγμα μάρκετινγκel
dc.titleΣτρατηγική marketing για το repositioning του Brand Garnier στην ελληνική αγορά.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaramanolisDimitrisMsc2011.pdf648.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.