Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14558
Author: Καραμανώλης, Δημήτρης
Title: Στρατηγική marketing για το repositioning του Brand Garnier στην ελληνική αγορά.
Date Issued: 2011
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο την εφαρμογή της στρατηγικής μάρκετινγκ για την επανατοποθέτηση του Brand Garnier στην ελληνική αγορά. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, γίνεται αρχικά μια σύντομη αναφορά για το τι είναι μάρκετινγκ. Το πρώτο κεφάλαιο περιγράφει τον ορισμό του μάρκετινγκ και του προγράμματος μάρκετινγκ, τις λειτουργίες του μάρκετινγκ καθώς και η σημασία του για την επιχείρηση. Στο επόμενο σκέλος αναλύεται η στρατηγική μάρκετινγκ, ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ προϊόντων, η έννοια της τοποθέτησης του προϊόντος και το μίγμα μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθενται οι τρόποι επανατοποθέστησης του Brand Garnier στην ελληνική αγορά. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική τιμολόγησης, στο πέμπτο τα κανάλια διανομής των προϊόντων της εταιρίας και στο έκτο η στρατηγική προβολής που θα ακολουθηθεί. Τέλος, εξάγονται τα βασικότερα συμπεράσματα της έρευνας.
Keywords: Τοποθέτηση προιόντος
Επανατοποθέτηση μάρκας
Στρατηγική μάρκετινγκ
Μίγμα μάρκετινγκ
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaramanolisDimitrisMsc2011.pdf648.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.