Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14543
Author: Σιδέρη, Άννα
Title: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στον τραπεζικό χώρο.
Date Issued: 2011
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων
Supervisor: Παπαναστασίου, Ιωάννης
Abstract: Μέσω του παρακάτω συγγράμματος σημειώνεται η σημαντικότητα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε όλες τις επιχειρήσεις και ειδικότερα στις τράπεζες. Στο πρώτο κεφάλαιο εξηγείται η έννοια της ΔΟΠ, γίνεται μια ιστορική αναδρομή, αναλύονται οι αρχές, οι τεχνικές της ΔΟΠ, αλλά και οι λόγοι που αποτυγχάνει. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται τα διάφορα ιδρύματα διαχείρισης ποιότητας που υπάρχουν καθώς και τα διάφορα πρότυπα που χρησιμοποιούν οι τράπεζες. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η σχέση της ποιότητας με τις υπηρεσίες, τις επικρίσεις που δέχονται οι τράπεζες για τη χρήση της ΔΟΠ, πως χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο στρατηγικής σήμερα οι τράπεζες, τις συνέπειες της κακής εξυπηρέτησης, και τα ISO των τραπεζών, σε αυτό το κομμάτι πρέπει να σημειωθεί ότι οι τράπεζες δεν ήταν ιδιαίτερα συνεργάσιμες, με αποτέλεσμα όλες οι πληροφορίες που παρουσιάζονται να έχουν αποσυρθεί από αναρτήσεις των ιστοσελίδων των τραπεζών από το internet.Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία έρευνα που έχει γίνει σε υπαλλήλους όλων των τραπεζών, σχετικά με την εργασία τους και την εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στις τράπεζες.
Keywords: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Appears in Collections:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SideriAnnaMsc2011.pdf2.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.