Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14543
Συγγραφέας: Σιδέρη, Άννα
Τίτλος: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στον τραπεζικό χώρο.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Παπαναστασίου, Ιωάννης
Περίληψη: Μέσω του παρακάτω συγγράμματος σημειώνεται η σημαντικότητα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε όλες τις επιχειρήσεις και ειδικότερα στις τράπεζες. Στο πρώτο κεφάλαιο εξηγείται η έννοια της ΔΟΠ, γίνεται μια ιστορική αναδρομή, αναλύονται οι αρχές, οι τεχνικές της ΔΟΠ, αλλά και οι λόγοι που αποτυγχάνει. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται τα διάφορα ιδρύματα διαχείρισης ποιότητας που υπάρχουν καθώς και τα διάφορα πρότυπα που χρησιμοποιούν οι τράπεζες. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η σχέση της ποιότητας με τις υπηρεσίες, τις επικρίσεις που δέχονται οι τράπεζες για τη χρήση της ΔΟΠ, πως χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο στρατηγικής σήμερα οι τράπεζες, τις συνέπειες της κακής εξυπηρέτησης, και τα ISO των τραπεζών, σε αυτό το κομμάτι πρέπει να σημειωθεί ότι οι τράπεζες δεν ήταν ιδιαίτερα συνεργάσιμες, με αποτέλεσμα όλες οι πληροφορίες που παρουσιάζονται να έχουν αποσυρθεί από αναρτήσεις των ιστοσελίδων των τραπεζών από το internet.Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία έρευνα που έχει γίνει σε υπαλλήλους όλων των τραπεζών, σχετικά με την εργασία τους και την εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στις τράπεζες.
Λέξεις Κλειδιά: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SideriAnnaMsc2011.pdf2.97 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.