Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΣαγκίδης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2011-10-18T08:13:26Z-
dc.date.available2011-10-18T08:13:26Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14537-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία εξετάστηκε η διαδικασία σύνταξης ενός επιχειρηματικού πλάνου (business plan) για την σύσταση ξενοδοχειακής μονάδας στην ελληνική επαρχεία. Το επιχειρηματικό πλάνο είναι απαραίτητο για τη χαρτογράφηση της διαδικασίας ίδρυσης, της στρατηγικής μάρκετινγκ/πωλήσεων και της χρηματοοικονομικής κατάστασης της επιχείρησης κατά την πρώτη πενταετία λειτουργίας της. Το εν λόγω επιχειρηματικό πλάνο αφορά την σύσταση νέας επιχείρησης (startup) με τον διακριτικό τίτλο «Ερυθρελάτη» στο χωριό Αρίστη που ανήκει στο δυτικό τμήμα των Ζαγοροχωρίων του νομού Ιωαννίνων. Κύρια δραστηριότητα της επιχείρησης θα είναι οι υπηρεσίες ξενοδοχείου ύπνου πολυτελείας και Ά κατηγορίας (5 αστέρων), με εστιατόριο που εντάσσονται στον Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) 55.10.10.03. Η αξία των συνολικών επενδύσεων ανέρχεται σε €550.000. Σε επίπεδο στρατηγικής, στόχος της επιχείρησης είναι η ίδρυση μιας υγιούς, καινοτόμου και κερδοφόρου ξενοδοχειακής μονάδας που θα πραγματοποιήσει κύκλο εργασιών στην πρώτη πενταετία λειτουργίας της ύψους €1.542 χιλ., εφαρμόζοντας μια στρατηγική Επέκτασης του Προϊόντος (Product Development) και ακολουθώντας μια στρατηγική Διαφοροποίησης απέναντι στον ανταγωνισμό. Όσον αφορά το πρόγραμμα μάρκετινγκ βασικός στόχος του είναι η επιχείρηση να δημιουργήσει μακροπρόθεσμες σχέσεις συνεργασίας με τους πελάτες, να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης και φυσικά να υπάρχει η προβλεπόμενη αύξηση των πωλήσεων. Τέλος, σε χρηματοδοτικό επίπεδο η βιώσιμη ανάπτυξη της επιχείρησης θα εξασφαλιστεί από την κρατική ενίσχυση της αγοράς παγίων και των λειτουργικών δαπανών από το «Γενικό Καθεστώς» και το «Ειδικού Καθεστώτος της Επιχειρηματικότητας των Νέων» του Ν. 3908/2011.el
dc.format.extent82en
dc.format.extent1777623 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕρυθρελάτηel
dc.titleΣχεδιασμός και ανάπτυξη ξενοδοχειακής μονάδας(BUSINESS PLAN).el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SagkidisKonstantinosMsc2011.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.