Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14526
Συγγραφέας: Μακρής, Αρίστιππος-Αντώνιος
Τίτλος: Η κοινωνική ευθύνη και η επίδρασή της στη βιωσιμότητα των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης Product Harm Crisis.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η σημασία της ύπαρξης μείγματος μάρκετινγκ βασισμένο στην εταιρική κοινωνική ευθύνη ή τομείς της και αν είναι επιτυχημένη η εφαρμογή ενός τέτοιου μείγματος μάρκετινγκ. Εξετάζονται επίσης οι στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρεία όταν αντιμετωπίζει μία κρίση επιβλαβούς προϊόντος και αν είναι επιτυχημένη η εφαρμογή στρατηγικής αντιμετώπισης με στοιχεία κοινωνικής ευθύνης. Αρχικά, αναλύεται εκτενώς η έννοια της κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων και πως συνδέεται με την διαχείριση κρίσης επιβλαβούς προϊόντων. Στη συνέχεια αναλύονται οι πιθανές στρατηγικές που δύναται να εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις σε μια τέτοια κρίση καθώς και παράγοντες που επηρεάζουν την έκβαση των στρατηγικών τους. Έπειτα, εξετάζονται μελέτες περιπτώσεων επιχειρήσεων που βίωσαν κρίσεις επιβλαβούς προϊόντος και τι στρατηγικές μάρκετινγκ χρησιμοποίησαν για να μην πληγεί η επωνυμία της επιχείρησης καθώς επίσης και ποια ήταν η έκβαση της στρατηγικής, αν ήταν επιτυχημένη ή όχι και παρουσιάζεται το σχέδιο δράσης για αντιμετώπιση τέτοιων κρίσεων από την ελληνική εταιρεία GENERAL TURBOS LTD. Τέλος, διατυπώνονται τα αποτελέσματα από τις μελέτες περιπτώσεων, τα συμπεράσματα και οι προτάσεις σχετικά με την προσφορά στην επιχείρηση των στρατηγικών μάρκετινγκ που εμπεριέχουν στοιχεία κοινωνικής ευθύνης, καθώς επίσης προτείνεται και ένα σχέδιο μάρκετινγκ για αντιμετώπιση κρίσεων επιβλαβών προϊόντων.
Λέξεις Κλειδιά: Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Corporate social responsibility
Product harm crisis
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MakrisAristippos-AntoniosMsc2011.pdf499.94 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.