Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14525
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Γιάννηςel
dc.contributor.authorΒογιατζή, Ελένηel
dc.date.accessioned2011-10-18T05:42:04Z-
dc.date.available2011-10-18T05:42:04Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14525-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ παρακάτω εργασία έχει σαν θέμα της την εξαγωγική δραστηριότητα μιας επιχείρησης γούνας στην αγορά της Κίνας. Ο κλάδος της γούνας στην Ελλάδα, παρουσιάζει την μεγαλύτερη συγκέντρωση στους νομούς Καστοριάς και Κοζάνης, οι οποίοι παραδοσιακά κρατούν τα σκήπτρα αυτού του εμπορίου. Η γούνα αποτελεί ένα προϊόν που από την αρχή του εμπορίου της απευθυνόταν κατά κύριο λόγο στο εξωτερικό παρά στους εγχώριους καταναλωτές. Άλλωστε η ίδια η φύση του προϊόντος το καθιστά ως προϊόν πολυτελείας κάτι που κάνει επιτακτική την ανάγκη των γουναράδων για την ανεύρεση συνεχώς καινούριων αγορών-στόχων και καινούριων τεχνικών παραγωγής της. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω, αξιόλογη ευκαιρία για τους γουναράδες θα αποτελούσε η επέκτασή τους πέρα από τις γνωστές αγορές της Ευρώπης, της Ρωσίας και των Η.Π.Α. και στην αγορά της Κίνας, η οποία σήμερα διαδραματίζει ένα σημαντικό ρόλο στην Παγκόσμια Οικονομία. Στην παρακάτω εργασία λοιπόν γίνεται μια αναφορά σε σχέση με τις ευκαιρίες αλλά και τις απειλές/προβλήματα που μπορεί να συναντήσει κάποιος που θα έρθει αντιμέτωπος με την αγορά της Κίνας και συγκεκριμένα με το εμπόριο γούνας σε αυτήν. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία οργανώνεται σε 5 κεφάλαια. Αναλυτικότερα στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή σχετική με το θέμα της εργασίας καθώς και μια λεπτομερής ανάλυση για το τι πραγματεύεται το κάθε κεφάλαιο. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση της οικονομίας της Ελλάδας και στο επόμενο κεφάλαιο η παρουσίαση του κλάδου της γούνας γενικότερα, σε μια προσπάθεια κατανόησης της θέσης που αυτός έχει στην ελληνική αγορά. Στη συνέχεια στο κεφάλαιο 4 ακολουθεί η παρουσίαση της Κίνας και της θέσης της γούνας στην τοπική οικονομία, ενώ στο τελευταίο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της εργασίας.el
dc.format.extent86en
dc.format.extent11675715 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕμπόριο γούναςel
dc.subjectΓούνα στην Κίναel
dc.subjectΕμπορική δραστηριότητα στην Κίναel
dc.titleΜελέτη σκοπιμότητας για την επέκταση των δραστηριοτήτων της "ΓΟΥΝΕΣ ΚΑΜΙ ΑΕ" στην αγορά της Κίνας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VogiatziEleniMsc2011.pdf9.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.