Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΝικολαΐδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΑντωνόπουλος, Απόστολοςel
dc.date.accessioned2011-10-17T09:47:59Z-
dc.date.available2011-10-17T09:47:59Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14519en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της διαχείρισης της γνώσης στον κλάδο των κατασκευαστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Μέσα από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, επιχειρείται μια θεωρητική προσέγγιση, επισημαίνοντας τη σημασία της γνώσης ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα από την επιχείρηση. Κατόπιν, εντοπίζονται οι παράγοντες που συνδράμουν στη δημιουργία της γνώσης, και εξετάζονται διάφορες μέθοδοι μέτρησής της. Τέλος, επιχειρείται η διερεύνηση των επιπτώσεων της παραμέτρου «ικανοποίησης από την εργασία» στις επιδόσεις μιας επιχείρησης στον τομέα της γνώσης μέσα από μια έρευνα που έγινε στην επιχείρηση “RODAX ATEE”.el
dc.format.extent104en
dc.format.extent163283 bytes-
dc.format.extent647662 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/winzip-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΓνώσηel
dc.subjectΔιαχείριση γνώσηςel
dc.subjectΚατασκευέςel
dc.subjectΚατασκευαστικός κλάδοςel
dc.titleΗ διαχείριση γνώσης ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των επιχειρήσεων του κατασκευαστικού κλάδου στην Ελλάδα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AntonopoulosApostolosMsc2011extra.zip159.46 kBzipView/Open
AntonopoulosApostolosMsc2011.pdf663.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.