Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Γιάννηςel
dc.contributor.authorΒαρδίκου, Χρυσοπηγήel
dc.date.accessioned2011-10-17T09:05:43Z-
dc.date.available2011-10-17T09:05:43Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14514-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ εμπορική επωνυμία αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την επιτυχία της επιχείρησης και ιδιαιτέρα όταν αυτή πρόκειται να επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε διεθνείς αγορές. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις στρατηγικές αποφάσεις που λαμβάνονται όταν μία μάρκα γίνεται παγκόσμια και τις τακτικές που ακολουθούνται ανάλογα με τα στάδια της επέκτασης της μάρκας στις διεθνείς αγορές. Το αν η επιχείρηση πρέπει να δημιουργεί μία παγκόσμια μάρκα με τυποποιημένα όλα τα επιμέρους στοιχεία της ή αν πρέπει να τα προσαρμόζει στις τοπικές αγορές όπου επεκτείνεται είναι μία από τις σημαντικότερες αποφάσεις της επιχείρησης και για το λόγο αυτό δίνεται βαρύτητα στην ανάλυση των δύο επιλογών με ταυτόχρονη παράθεση μιας ενδεικτικής μελέτης περίπτωσης. The cornerstone of the company’s success is the brand; especially when the company is about to transfer its activity abroad. This thesis deals with the strategic decisions made when a brand is transformed into a global one and the tactical decisions made depending on the stages of the brand’s expansion in global markets. The question whether the company has to create a global brand with all its elements standardized, or it should adapt them to the local markets, is one of the most important decisions; thus much importance is given to the extended analysis of the two choices, together with a presentation of an indicative case-study.el
dc.format.extent87el
dc.format.extent1140750 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΔιεθνής εμπορική επωνυμίαel
dc.titleΗ σημασία της εμπορικής επωνυμίας στο διεθνές μάρκετινγκ.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VardikouChrysopigiMsc2011.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.