Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14506
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΓκατζή, Μελίναel
dc.date.accessioned2011-10-13T07:40:36Z-
dc.date.available2011-10-13T07:40:36Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14506-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να μελετήσει το μάρκετινγκ των εκδηλώσεων, με έμφαση στα φεστιβάλ και τις πολιτισμικές εκδηλώσεις και τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη του τουρισμού ενός προορισμού και την ανάπτυξη της πόλης γενικότερα. Με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής επισκόπησης μελετάται η έννοια του Event Marketing, η επιλογή του μίγματος μάρκετινγκ των εκδηλώσεων, τα βήματα και η κατάρτιση του σχεδίου μάρκετινγκ για τις εκδηλώσεις, οι εκδηλώσεις τουρισμού (event tourism) καθώς και οι επιδράσεις των εκδηλώσεων, οικονομικές και τουριστικές, στις κοινότητες υποδοχής, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στα φεστιβάλ και τις πολιτισμικές εκδηλώσεις και στη μελέτη του θεσμού της Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας Πολιτισμού (The European Capital of Cultural). Στο τέλος, παραθέτονται τέσσερις μελέτες περιπτώσεων (case studies), συμπληρώνοντας την έρευνα της παρούσας εργασίας και αφορούν την εξέταση συγκεκριμένων εκδηλώσεων που έλαβαν χώρα σε τέσσερις διαφορετικές πόλεις της Ευρώπης. Γίνεται φανερό ότι οι εκδηλώσεις και τα φεστιβάλ χρησιμοποιούνται ως μοχλοί στην προσπάθεια των πόλεων για προσέλκυση τουριστών, την ανάδειξη του προορισμού, την ανάπτυξη της πόλης οικονομικά και κοινωνικά και την ανταλλαγή εμπειριών και κουλτούρας, τη βελτίωση της εικόνας της πόλης και την τόνωση της τοπικής οικονομίας. Κρίσιμος παράγοντας για την επίτευξη των στόχων των εκδηλώσεων και των φεστιβάλ είναι ο προγραμματισμός και η χάραξη μιας στρατηγικής και ενός σχεδιασμού μάρκετινγκ. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη Θεσσαλονίκη με σκοπό την ανάδειξη της πολιτισμικής της δράσης μέσω των φεστιβάλ και εκδηλώσεων, τις ενέργειες που έκανε και τα αποτελέσματα που προέκυψαν στον τομέα του τουρισμού και της ανάπτυξης.el
dc.format.extent83el
dc.format.extent2000394 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΜάρκετινγκ εκδηλώσεωνel
dc.subjectΕκδηλώσεις τουρισμούel
dc.subjectΦεστιβάλel
dc.subjectΠολιτιστικές εκδηλώσειςel
dc.subjectΕπιπτώσεις εκδηλώσεωνel
dc.subjectΕυρωπαϊκή Πρωτεύουσα Πολιτισμούel
dc.subjectΘεσσαλονίκηel
dc.titleEvent marketing: η συνεισφορά των εκδηλώσεων στον τουρισμό και την ανάπτυξη μιας πόλης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GatziMelinaMsc2011.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.