Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14506
Συγγραφέας: Γκατζή, Μελίνα
Τίτλος: Event marketing: η συνεισφορά των εκδηλώσεων στον τουρισμό και την ανάπτυξη μιας πόλης.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να μελετήσει το μάρκετινγκ των εκδηλώσεων, με έμφαση στα φεστιβάλ και τις πολιτισμικές εκδηλώσεις και τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη του τουρισμού ενός προορισμού και την ανάπτυξη της πόλης γενικότερα. Με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής επισκόπησης μελετάται η έννοια του Event Marketing, η επιλογή του μίγματος μάρκετινγκ των εκδηλώσεων, τα βήματα και η κατάρτιση του σχεδίου μάρκετινγκ για τις εκδηλώσεις, οι εκδηλώσεις τουρισμού (event tourism) καθώς και οι επιδράσεις των εκδηλώσεων, οικονομικές και τουριστικές, στις κοινότητες υποδοχής, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στα φεστιβάλ και τις πολιτισμικές εκδηλώσεις και στη μελέτη του θεσμού της Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας Πολιτισμού (The European Capital of Cultural). Στο τέλος, παραθέτονται τέσσερις μελέτες περιπτώσεων (case studies), συμπληρώνοντας την έρευνα της παρούσας εργασίας και αφορούν την εξέταση συγκεκριμένων εκδηλώσεων που έλαβαν χώρα σε τέσσερις διαφορετικές πόλεις της Ευρώπης. Γίνεται φανερό ότι οι εκδηλώσεις και τα φεστιβάλ χρησιμοποιούνται ως μοχλοί στην προσπάθεια των πόλεων για προσέλκυση τουριστών, την ανάδειξη του προορισμού, την ανάπτυξη της πόλης οικονομικά και κοινωνικά και την ανταλλαγή εμπειριών και κουλτούρας, τη βελτίωση της εικόνας της πόλης και την τόνωση της τοπικής οικονομίας. Κρίσιμος παράγοντας για την επίτευξη των στόχων των εκδηλώσεων και των φεστιβάλ είναι ο προγραμματισμός και η χάραξη μιας στρατηγικής και ενός σχεδιασμού μάρκετινγκ. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη Θεσσαλονίκη με σκοπό την ανάδειξη της πολιτισμικής της δράσης μέσω των φεστιβάλ και εκδηλώσεων, τις ενέργειες που έκανε και τα αποτελέσματα που προέκυψαν στον τομέα του τουρισμού και της ανάπτυξης.
Λέξεις Κλειδιά: Μάρκετινγκ εκδηλώσεων
Εκδηλώσεις τουρισμού
Φεστιβάλ
Πολιτιστικές εκδηλώσεις
Επιπτώσεις εκδηλώσεων
Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Πολιτισμού
Θεσσαλονίκη
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GatziMelinaMsc2011.pdf1.96 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.