Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (Δ) Collection home page

Browse
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 60
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Γνωστικοί μηχανισμοί που εμπλέκονται στη διατροφική συμπεριφοράΜπασκίνη, Μαρία
2019Σύγκριση μαθητών με μη λεκτικές ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και μαθητών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος/αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας (σύνδρομο Asperger) ως προς τις επιτελικές λειτουργίες και την επίλυση μαθηματικών προβλημάτωνΙσμιρλίδου, Ελευθερία
2019Ο ρόλος των κινήτρων εργασίας και η επίδραση ψυχολογικών χαρακτηριστικών στη δια βίου μάθηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ΕκπαίδευσηςΚυριατζάκου, Κωνσταντία
2018Συσχέτιση των Τ.Π.Ε. με τις θεωρίες μάθησης κατά την εφαρμογή τους στη μαθησιακή διαδικασία στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημαΝεοφώτιστος, Βασίλειος
2018Η διερεύνηση της ψυχικής ανθεκτικότητας των ελλήνων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας γενικής και ειδικής εκπαίδευσης: παράγοντες προστασίας και κινδύνου και στρατηγικές ενίσχυσης στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσηςΔανιηλίδου, Αθηνά
2017Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών από τους Έλληνες αγρότες και η διερεύνηση του αντίστοιχου ψηφιακού χάσματοςΜπότσιου, Μαρία
2017Η σημασία αναγνώρισης και αξιοποίησης των φιλοσοφιών της εκπαίδευσης ενηλίκων: θεωρητική και εμπειρική τεκμηρίωσηΠαπαδήμα, Γενοβέφα
2017Γνωστικο-συμπεριφορικό πρόγραμμα παρέμβασης για την αντιμετώπιση του άγχους σε παιδιά δημοτικούΖηκοπούλου, Όλγα
2017Fun and positive experiences in the workplace: effects on job burnout, need for recovery and job engagementΓεωργαντά, Αικατερίνη
2017Emotional and Cognitive Processes in the professional development of medical studentsΔουλουγέρη, Καρολίνα-Ιωάννα
2017Επαγγελματική κινητικότητα: παράγοντες επίδρασης και διαστάσεις διαμόρφωσης του φαινομένου στην ΕλλάδαΜπάτιου, Βασιλική
2016Σύγκριση συνθέσεων μεθόδων και τεχνικών για τη διδασκαλία αριθμητικών συνδυασμών των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΤέλη, Αφροδίτη
2016Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) και στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Εκπαίδευσης (Πα.Κ.Ε.) στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασίαΛεγοντής, Αλέξιος
2016Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: προϋποθέσεις και προτάσεις για πληρέστερη ενσωμάτωσή τουςΚουκουφίκη, Σταυρούλα
2016Η συμβολή της πρακτικής άσκησης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και η σύνδεσή της με την αγορά εργασίας: μια αξιολογική μελέτη περίπτωσης στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκωνΠαμπούρη, Αναστασία
2016Η ανατροφοδότηση κατά τη διόρθωση των λαθών του γραπτού λόγου: πεποιθήσεις και πρακτικές των φιλολόγων ΓυμνασίουΖαρκογιάννη, Ευανθία
2015Speech-language problems and learning difficulties in Nepalese children.Thapa, Krishna Bahadur
2015Dementia among health workers: knowledge, practice and obstacles.Pathak, Krishna Prasad
2015Οι διαπροσωπικές σχέσεις των ατόμων με νοητική αναπηρία ως διάσταση της ποιότητας ζωής: μελέτη των απόψεων των γονέων και των ατόμων με νοητική αναπηρίαΠαυλίδου, Ελισάβετ
2015Η ανεξάρτητη διαβίωση των ατόμων με νοητική αναπηρία: μια συνδυαστική μελέτη των απόψεων των γονέων, του εκπαιδευτικού προσωπικού και των νέων με νοητική αναπηρία στην Ελλάδα.Δημητριάδου, Ιωάννα
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 60

Recent Submissions

Ψυχαναγκαστικά καταναγκαστικά προβλήματα και προόβλεψή τους σε νεαρούς ενήλικες.

Human-robot interaction: the role of humanoid robots in learning process and cognitive tasks

Η σχέση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (ΕΜΔ) και της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) με τον σχολικό εκφοβισμό («bullying» ).

Υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών: σχεδιασμός εφαρμογή και αξιολόγηση επιμορφωτικού προγράμματος για την αντιμετώπιση φαινομένων προβληματικής συμπεριφοράς στο σχολείο

Ο μετασχηματισμός των δεξιοτήτων στις μεταβαλλόμενες αγορές εργασίας του 21ου αιώνα: έρευνα πεδίου για τη χαρτογράφηση προτεινόμενου μοντέλου προσαρμογής δεξιοτήτων σε σχέση με τις σύγχρονες τεχνολογίες