Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14498
Author: Αρβανίτης, Κωνσταντίνος
Title: Ηλεκτρονική εκπαίδευση (e-learning): επιχειρηματικά σχέδια, αξιολόγηση-εφαρμογή.
Date Issued: 2011
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Οικονομίδης, Αναστάσιος
Abstract: Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην αξιολόγηση των βασικών μοντέλων επιχειρηματικότητας ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning business models). Σκοπός είναι η παρουσίαση των σημαντικότερων στοιχείων των επενδύσεων στις διαδικασίες της ηλεκτρονικής μάθησης και η αξιολόγηση τους. Αποδίδεται έμφαση στα επιχειρηματικά μοντέλα ηλεκτρονικής μάθησης. Οι τεχνολογικές εφαρμογές της πληροφορικής και ιδιαίτερα το διαδίκτυο, αποτελούν τους κόμβους πάνω στους οποίους αναπτύσσονται αυτά τα υποδείγματα. Προκειμένου να αξιολογηθούν τα σημαντικότερα επιχειρηματικά μοντέλα e-learning χρησιμοποιείται η βιβλιογραφική επισκόπηση σε επιχειρηματικά μοντέλα e-learning με όρους PEST και SWOT ανάλυσης. Παρά το γεγονός ότι παρατηρούνται διαφοροποιήσεις μεταξύ των βιβλιογραφικών αξιολογήσεων στα μοντέλα ηλεκτρονικής μάθησης, οι περισσότερες μελέτες αξιολόγησης αποδίδουν βαρύτητα στη σύνδεση της επιχείρησης με τους όρους λειτουργίας των αγορών και στην διάρθρωση της οικονομικής μονάδας. Παράλληλα η μαθησιακή διαδικασία λαμβάνει σε σημαντικό βαθμό υπόψη τη σχέση ανάμεσα στο εκπαιδευτικό αντικείμενο και στην επίτευξη της μέγιστης αποτελεσματικότητας.
Keywords: E-learning
Αξιολόγηση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ArvanitisKonstantinosMsc2011.pdf4.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.