Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14498
Συγγραφέας: Αρβανίτης, Κωνσταντίνος
Τίτλος: Ηλεκτρονική εκπαίδευση (e-learning): επιχειρηματικά σχέδια, αξιολόγηση-εφαρμογή.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Οικονομίδης, Αναστάσιος
Περίληψη: Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην αξιολόγηση των βασικών μοντέλων επιχειρηματικότητας ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning business models). Σκοπός είναι η παρουσίαση των σημαντικότερων στοιχείων των επενδύσεων στις διαδικασίες της ηλεκτρονικής μάθησης και η αξιολόγηση τους. Αποδίδεται έμφαση στα επιχειρηματικά μοντέλα ηλεκτρονικής μάθησης. Οι τεχνολογικές εφαρμογές της πληροφορικής και ιδιαίτερα το διαδίκτυο, αποτελούν τους κόμβους πάνω στους οποίους αναπτύσσονται αυτά τα υποδείγματα. Προκειμένου να αξιολογηθούν τα σημαντικότερα επιχειρηματικά μοντέλα e-learning χρησιμοποιείται η βιβλιογραφική επισκόπηση σε επιχειρηματικά μοντέλα e-learning με όρους PEST και SWOT ανάλυσης. Παρά το γεγονός ότι παρατηρούνται διαφοροποιήσεις μεταξύ των βιβλιογραφικών αξιολογήσεων στα μοντέλα ηλεκτρονικής μάθησης, οι περισσότερες μελέτες αξιολόγησης αποδίδουν βαρύτητα στη σύνδεση της επιχείρησης με τους όρους λειτουργίας των αγορών και στην διάρθρωση της οικονομικής μονάδας. Παράλληλα η μαθησιακή διαδικασία λαμβάνει σε σημαντικό βαθμό υπόψη τη σχέση ανάμεσα στο εκπαιδευτικό αντικείμενο και στην επίτευξη της μέγιστης αποτελεσματικότητας.
Λέξεις Κλειδιά: E-learning
Αξιολόγηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ArvanitisKonstantinosMsc2011.pdf4.5 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.