Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14494
Author: Χατζήπαπας, Αναστάσιος
Title: Μέτρηση αποτελεσματικότητας της αθλητικής χορηγίας. Μελέτη περίπτωσης: η χορηγία της UNDER ARMOUR στον ΑΡΗ.
Date Issued: 2011
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι να βοηθήσει στην απόκτηση μιας πιο βαθύτερης γνώσης για το θεσμό της αθλητικής χορηγίας και πιο συγκεκριμένα για τον τρόπο μέτρησης της αποτελεσματικότητας τέτοιων επενδύσεων ενώ παράλληλα είναι και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της χορηγίας της UNDER ARMOUR στην ΠΑΕ ΑΡΗΣ. Για να υπάρχει μια πιο ολοκληρωμένη κάλυψη του θέματος εξετάζονται τα θέματα της επιλογής της αθλητικής χορηγίας από τις επιχειρήσεις και των στόχων που έχουν οι αθλητικές χορηγίες. Η βιβλιογραφική επισκόπηση περιλαμβάνει τις υπάρχουσες μεθόδους μέτρησης της αποτελεσματικότητας της αθλητικής χορηγίας όπου περιλαμβάνεται και η μέθοδος μέτρησης την οποία ακολουθεί ο ερευνητής για τη μελέτη περίπτωσης που επέλεξε. Η μελέτη περίπτωσης η οποία επιλέχθηκε από τον ερευνητή είναι η χορηγία της UNDER ARMOUR στην ΠΑΕ ΑΡΗΣ, όπως έχει προαναφερθεί. Η μέτρηση της αποτελεσματικότητας πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο μέτρησης των ισοδύναμων αξιών διαφήμισης (advertising equivalency values) (Jeffries- Fox,2003). Με απλά λόγια οι μετρήσεις που πραγματοποίησε ο ερευνητής οδήγησαν σε ένα χρηματικό ποσό το οποίο ισοδυναμεί με τη δαπάνη την οποία έπρεπε να πραγματοποιήσει η UNDER ARMOUR για να αγοράσει την αντίστοιχη τηλεοπτική προβολή. Τέλος, η έρευνα τελειώνει με τα συμπεράσματα και τις υποδείξεις για την θεωρία, τη διοίκηση και την περαιτέρω έρευνα.
Keywords: Χορηγία
Αποτελεσματικότητα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatzipapasAnastasiosMsc2011.pdf514.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.