Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓεωργιάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΚυρτσίδης, Θωμάςel
dc.date.accessioned2011-10-10T15:48:59Z-
dc.date.available2011-10-10T15:48:59Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14488-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΟ λόγος για τον όποιο διεκπεραιώνεται η συγκεκριμένη εργασία είναι ότι, βρισκόμαστε σε μια εποχή που βιώνουμε την έκρηξη της γνώσης και της πληροφορίας η πρόσβαση σ’ αυτή, λόγω του διαδικτύου, κάθε άλλο παρά δύσκολη είναι, έτσι, δημιουργείται η ανάγκη για την αποτελεσματική διαχείρισής τους, με τρόπο ώστε ο ενδιαφερόμενος γρήγορα και άμεσα να αποκομίσει τις γνώσεις που τον ενδιαφέρουν την συγκεκριμένη χρονική περίοδο “just in time”. Η παραδοσιακή διδασκαλία, πρόσωπο με πρόσωπο (Face to Face), όπως συνηθίζεται να λέγεται, δείχνει να μη μπορεί να ανταπεξέλθει στις σημερινές ροές πληροφοριών. Στο προσκήνιο έρχεται, την αδυναμία αυτή, να την καλύψει η «Ανοικτή Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση» (ΑεξΑΕ) με την έκφραση, «Οπουδήποτε, Οποιαδήποτε ώρα» (“anywhere, any time”). Στην προσπάθεια αυτή για την υλοποίηση της ΑεξΑΕ σημαντικό ρόλο παίζουν η σύγχρονη τεχνολογία και τα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης. Η συγκεκριμένη εργασία αρχίζει με μία γενική μελέτη όσον αφορά τα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης και καταλήγει στην ανάπτυξη ενός πρότυπου διαδικτυακού τόπου βασισμένου σε λογισμικό ανοικτού κώδικα. Προσεγγίζει αρχικά τον όρο e-Learning και στην συνέχεια παρουσιάσει τις μορφές της ηλεκτρονικής μάθησης. Διεξάγει μία συγκριτική μελέτη, μεταξύ των δημοφιλέστερων συστημάτων διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης της αγοράς, καταλήγοντας στην επιλογή της καταλληλότερης, σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια. Διεκπεραιώνει την εγκατάσταση της επιλεγμένης πλατφόρμας ενώ αναπτύσσεται και ένα πρότυπο διαδικτυακό μάθημα επίδειξης των δυνατοτήτων της. Σκοπός της είναι να αναδείξει τις δυνατότητες των συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης διαμέσου της ανάπτυξης ενός ολοκληρωμένου πρότυπου ιστοτόπου, και της επίδειξης ενός πρότυπου μαθήματος με συγκεκριμένο αντικείμενο. Τέλος, καταλήγει στο συμπέρασμα της ευρείας διάδοσης των ΤΠΕ (Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας), ενώ η ωρίμανση αυτών δίνει μεγάλη διαθεσιμότητα επιλογών μορφών και δυνατοτήτων στην ΑεξΑΕ.el
dc.format.extent152el
dc.format.extent2274206 bytes-
dc.format.extent6511829 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΣυστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησηςel
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectE-learningen
dc.subjectΠλατφόρμες e-learningel
dc.subjectΣυστήματα διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένουel
dc.subjectΣυστήματα διαχείρισης περιεχομένουel
dc.titleΔιαδικτυακά συστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης. H περίπτωση της πλατφόρμας MOODLE για την υποστήριξη της εκπαίδευσης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KyrtsidisThomasMsc2011.pdf6.36 MBAdobe PDFView/Open
KyrtsidisThomasMsc2011present.pdfΠαρουσίαση2.22 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons